čtvrtek 13. října 2016

Ahoj ahoj :)

Zdravím a zároveň Vás vítám u prvního článku a tomhle blogu. Pro začátek bych se chtěla představit, znáte to žejo ať to tu máme trošku v přátelské atmošce :D 
Jmenuji se Pavlína, je mi necelých 20 let a jsem z Moravy. Studuji momentálně druhý obor a to obor Podnikání. Kdysi dávno už jsem si prošla takovou tou érou blogísků a nevím čeho, takže ano, pár desítek článků už ze mě taky vylezlo :D Co se týče tohoto blogu určitě jste si mohly všimnout, že je tu nově. A teď proč... Vzhledem k tomu, že už mi není 15, tak jsem se svých starých článků mileráda zbavila a chtěla bych začít odznovu, aby to trošku vypadalo a zároveň to mělo i tu úroveň 20 leté slečny. Nejsem si úplně jistá, jak často budu schopná něco publikovat, protože samozřejmě mám školu a ano Pavlíno, ty se budeš učit :D 
Čož nemá být výmluva, jen obeznámení s tím, jak to tu zatím půjde. Určitě budu ráda za jakoukoliv aktivitu, komentáře, připomínky a nápady co by jste tu tak uvítaly. Samozřejmě i vím, že takových blogů jako tenhle je určitě spoustu, ale přesně tohle je to o čem jsem psala. Chtěla bych se tomu začít věnovat znovu a víc a nejen psát si pro sebe bloček, ale aby to mělo i nějaký přínos, popřípadě inspiraci pro ostatní. Chtěla bych Vás i poprosit o určitou trpělivost, protože jak jsem už psala blog byl, ale pořád se v tom ještě orientuji a učím, takže snad opomenete počáteční nezdary. Zatím je to pro dnešek vše a já se budu těšit dál. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc Vám děkuji za komentáře :)