pondělí 31. října 2016

Gelové nehty aneb jak je dělám já | My Gel Nails

Ahoj ahoj, omlouvám se za zpoždění, mám tu pro Vás nový článek a to tentokrát o nehtech :)
Na gelových nehtech u profesionální nehtařky jsem byla za celý svůj dosavadní život jednou. Ne že by mi něco nevyhovovalo to vubec ne. Slečna byla velice šikovná a odcházela jsem přesně s takovým splněným přánín, s jakým jsem za ní přišla. Ovšem když jsem za nehty zaplatila 350,- (oproti ostatním víc než dobrá cena) jsem si ale řekla, že pokud je člověk alespoň trošku schopný, zvládne si koupit sadu a udělat si nehty doma sám. A vyjde mu to i výhodněj. Samozřejmě nejsem profík a ani nemám žádný kurz takže prosím o prominutí :D
Vše jsem si zakoupila na stránkách http://www.enehty.cz/ která je poměrně populární a dostupná.
Pořídila jsem si sadu na gelové nehty konkrétně tuhle:
Stojí 859,- Kč a obsahuje:

1x Lampa UV 36 Watt

4x Žárovka 9 Watt

1x UV gel Clear 5ml

1x UV gel Pink Glass 5ml
1x UV gel French 5ml
1x Gel Cleaner 90ml
1x Tipy v boxu 100ks průhledné
1x Tipy v boxu 100ks přírodní – mléčné
50x Bezprachové Polštářkyky 12 vrstv
1x Lepidlo 7,5g se štětečkem
1x Gilotina
9x Pilník
2x Lešticí blok
5x Pomerančové dřívko
50x Šablony na prodlužování nehtu
1x Sada štetců 7ks
1x Olejiček na kůžičku Cuticle Oil
8x Ozdoby
1x Cvičný palec
2x Separator

+ZDARMA


5x Lak na nehty - různé barvy

1x Sada nálepek

Já jsem si k ní potom dokupovala ještě Primer a nějaké UV gely a desinfekci, které tahle sada bohužel neobsahuje, ale z toho co jsem našla je opravdu nejvybavenější a cenově nejdostupnější.. a že jsem jich hledala :D


A teď už k samotnému postupu. Znovu opakuji, že nejsem profík ani nemám kurz, takže neručím za to, že tenhle postup je 100% správný. Mě ovšem vyhovuje, svůj účel splňuje a nehty vydrží pokaždé daleko dýl než očekávám. Tak jdeme na to. Nefotila jsem úplně každý krok, ale věřím, že i z tohohle to jde snadno pochopit.


1) Ruce si vydesinfukujeme, aby jsme zbytečně netahaly nečistoty dál než je nutné.

2) Nehet obrousíme tak, aby se nikde neleskl, ale dáme pozor aby se to nepřehnalo. Nehty potom opravdu nepěkně a bolestivě pálí. Potom obroušený prach setřeme štětečkem.

3) Odstraníme kůžičku pomocí dřívka nebo nůžtiček.
4) Vezmeme si čtvereček buničiny, namočíme ho v cleaneru a nehty jím odmastíme.
5) Pokud nejsi šťastná majitelka dlouhých a pevných nehtů, vybereme a nalepíme nehtový tip. Sada obsahuje i šablony na které tipy nepotřebujeme, ale bez tipu nemám odvahu něco tvořit :D 
POZOR - nehtový tip se lepí pouze na kraj nehtu kolmým pohybem.
6) Po nalepení tip zkrátíme podle svého uvážení a zapilujeme. K tomu slouží tzv. gilotina, kterou já ovšem nepoužívám, protože se mi s ní špatně stříhá a nehty se ohýbají. Používám klasické velké kleštičky na nehty.
7) Přechod mezi umělým tipem a vlastním nehtem zapilujeme, aby tam nebyl velký skok.
8) Opět vezmeme pilník a zdrsníme i povrch nehtového tipu aby nám držel podklad. Bez zdrsnění by se gel odchlipoval.
9) Na vlastní nehet naneseme primer pod podkadový lak. Primer nanášíme pouze na vlastní nehet, nikoliv na tip.
10) Necháme v UV lampě zapéct 2 minuty.
11) Naneseme podkladový gel v tenké vrstvě, aby nestékal. K tomu slouží dva krajní štětce. Zbytek je uzpůsobený na zdobení nehtů.
12) Opět na 2 minuty zapečeme v lampě.
13) Pečlivě vyčistíme štětce pomocí cleaneru a buničiny od podkadového gelu.
14) Čistým štětcem naneseme vrstvu modelovacího gelu vždy po max. dvou nehtech a v přiměřené vrstvě aby nestékal. (Já jsem tentokrát ihned po nanesení modelovacího gelu prst ponořila do červených třpytek)

15) Dáme na 2 minuty do lampy.


16) Pomocí cleaneru a buničiny setřeme z nehtů lepkavý výpotek, který se během vytvrzování vytvořil.
17) V případě nanášení francie, zdrsníme plochu nehtu pilníkem tam, kde bude jiná barva gelu a opět vytvrdíme na 2 minuty.
18) Pokud budou nehty jednobarevné, přeskočíme krok 17 a naneseme tenkou vrstvu průhledného modelovacího gelu.
19) Zapékáme po dvou nehtech 2 minuty.

20) Znovu setřene z nehtů výpotek.
21) Pilníkem opět zdrsníme celou plochu nehtu a zarovnáme hrany.
22) Naneseme top coat/lesk nehtu v tenké vrstvě.
23) Zapékáme 2 minuty v UV lampě.
24) Setřeme důkladně výpotky.
25) Kolem nehtu naneseme ošetřující olejíček a namažeme ruce krémem.

Touhle metodou jsem si dělala nehty už asi 5x a pokud si spočítáte výdaje za sadu, ve které vám gely vydrží aspoň na 10x a cenu, když byste měly jít 10x k profíkovi tak jsme trošku na odlišné cenové hladině :D Pořád nemám vychytané tvary a mám tendence tam toho gelu dávat víc takže teče, ale časem to vychytám a bude to snad vypadat o něco líp. Momentální výsledek. Ano vím, že je to široké, ale nikdo učený z nebe nespadl žejo :D

A co vy a gelovky? Nosíte? Vyrábíte? :)

1 komentář:

  1. Paráda!! Vždy jsem chtěla umět si udělat gelovky ♡Navíc uz dlouho planuji si na ne zajit ♡

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za komentáře :)