úterý 18. října 2016

Harry Potter TAG - Q&A

Ahoj ahoj, 
Vítám Vás u dalšího článku a tím pro dnešek bude na odlehčenou Tag.
Pro začátek říkám, že miluju Harryho, znám nazpaměť všechny scény, hlášky a nevím co ještě až bych to nazvala, že trpím fanatismem :D
Na internetu sem si našla a lehce poupravila pár otázek a něco k nim napíšu (doufám, že to nebude někomu nebude připadat až moc dlouhé) a jdeme na to :)




1. OBLÍBENÁ KNIHA
   - docela zapeklitá otázka, .. děkuji .. já miluji naprosto všechny, protože Rowlingová si dala obrovskou práci,  ale pokud bych měla vyzdvihnout tu nejlepší, tak by to asi byl Harry Potter a Princ dvojí krve nebo závěrečné 7. díly Relikvií smrti. Obě podle mě patří mezi jedny z nejepičtějších dílů. A taky Prokleté dítě, tu jsem dočetla a hned jsem ji začala číst znovu. Nemluvě o tom, že všechny dodatkové knihy, které existují mám taky :D

2. OBLÍBENÝ FILM

   - tady je to opět oříšek, ale už je to rozhodování o poznání jednodušší. A nejoblíbenějším dílem je pro mě rozhodně Vězeň z Azkabanu, protože prostě Sirius Black, no co si budeme povídat, že jo :D

3. OBLÍBENÝ CITÁT

   - tady to bude rozhodně Brumbálovo ''Budeme silní jen tehdy, jestliže dokážeme být jednotní a budeme slabí, jestliže se nedokážeme dohodnout'',
potom samozřejmě Snapeovo ''Always'' a Hagridovo moudro ''Jsem takovej, jakej jsem a nestydím se za to. Nikdy se za to nestyď jak říkával můj taťka. Najdou se takový, který ti to budou mít za zlý, ty ale nestojej za to, aby sis kvůli nim dělal těžkou hlavu'' ochh, krásné <3

4. OBLÍBENÁ POSTAVA

   - no tady rozhodně všichni Weasleyovi. Nejen proto, že mám slabost pro zrzečky a taky kvůli tomu jsou Ron a Fred nejvíc k sežrání, ale proto, že si myslím, že to jak se na konci 7. dílu zachovala Molly a nebo to jak celá jejich rodina společně s ostatními celé dění ozvláštnily. Tak si myslím, že bez nich by to prostě opravdu nebylo ono.

5. OBLÍBENÝ ZÁPORÁK

   - spousta lidí tu určitě zmíní Voldemorta, ale já musím rozhodně říct Belatrix Lestrangeovou, ta se předvedla parádně. Potom taky profesorku Dolores Umbridgeovou, která .. co si budeme povídat.. to ve filmu dokázala zahrát tak, že to lidi donutilo ji přímo nenávidět a to je na tom to nejlepší. Nechovala se správně, neměla jsem ji ráda, ale zároveň i v tom byla velice dobrá.

6. DO JAKÉ KOLEJE TĚ ZAŘADIL POTTERMORE?

   - tak já jsem si teda testy dělala dva. Jedem už dřív a to mi vyšel Nebelvír. Podruhé když jsem dělala už ten kratší test tak jsem se dostala do Mrzimoru. Musím říct, že s obojím jsem spokojená, ale co jsem tak pochytila vlastnosti a ''podmínky'' kolejí tak jsem spíš Nebelvírský typ.

7. JAKÉ JE PODLE TEBE NEJUŽITEČNĚJŠÍ KOUZLO?

   - v první řadě určitě Accio, což je pro lenocha jako já úplně jako dělané. A pak taky Patronovo zaklínadlo a vlastně celý jeho smysl a význam.

8. JAKOU JEDNU Z RELIKVIÍ BYS CHTĚLA VLASTNIT?

   - neviditelný plášť.. rozhodně. Ti, co mají touhu občas zmizet aspoň na chvíli, mě moc dobře pochopí :D

9. KOHO MRTVÉHO BYS CHTĚLA OŽIVIT?

   - bez jakéhokoli rozmýšlení bych oživila Freda, protože to co udělal, jak se choval a taky proto, že je to prostě Weasley, si opravdu nezasloužil takhle umřít.

10. KTERÁ ČÁST FILMU TĚ ROZBREČELA?

   - tady jich je taky víc a to hlavně část, ve které umřel Dobby, když umřel Fred a taky když zabili Snapea. Nechoval se správně, ale byl to dobrý člověk. 

11. JAKÝ BY BYL TVŮJ PATRON?

   - no tak já si osobně myslím, že sova, nebo nějaký podobný noční tvor. Ale od kamarádů jsem se dozvěděla, že podle nich bych za patrona měla buď krysu a nebo jelena (kvůli tetování na ruce asi) :D

12. NA JAKÉM POSTU VE FAMFRPÁLU BYS HRÁLA?

   - že bych byla nějak významně sportovně založená to se říct nedá, ale kdybych hrála famfrpál, tak bych chtěla být určitě odrážeč, protože třeba takový baseball, jo to mi šlo :D

13. CO PODLE TEBE BYLO V KNÍŽKÁCH A CHYBĚLO VE FILMU?

   - určitě strašidlo Portiva. V knížce se objevuje dost často na můj vkus, takže myslím, že byla docela chyba ho takhle zazdít. Pak rozhodně Dobbyho kamarádka Winky, Harryho souboj s Voldemortem, kdy mu to podle knížky natřel ve Velké síni a Harryho první polibek s Ginny.

14. JAKÉ BRADAVICKÉ HODINY BYS NAVŠTĚVOVALA?

   - lektvary, péči o kouzelné tvory, bylinkářství, věštění se Sybilou, přeměňování a obranu proti černé magii. Popravdě s láskou bych se učila všechno a navštěvovala všechny hodiny.

15. MÁŠ/ČETLA JSI PROKLETÉ DÍTĚ, JAKÝ MÁŠ NÁZOR?

   - prokleté dítě mám doma a četla jsem ho. Jak už jsem psala, během dvou dnů jsem ho přečetla a čtu ho znovu. Musím říct, že kdyby to bylo napsáno stejným stylem jako ostatní knížky, tak bych byla asi radši, ale ta knížka sama o sobě? .. PANEBOŽE .. to je tak něco úžasného, že to není možné. Celý příběh naprosto famózní a já jsem u toho seděla s husí kůží a nemohla se jí nabažit.

16. U ČEHO JSEM SE VE FILMECH NEJVÍC BÁLA?

   - trošku jsem se bála u Ohnivého poháru, když byly na konci na tom hřbitově, ale část ve které jsem se opravdu lekla tak to bylo, když v 7. díle přišli k Batyldě Bagshotové a ona se proměnila v toho hada a vystartovala po nich.

17. NEJOBLÍBENĚJŠÍ MÝTICKÉ ZVÍŘE Z HARRYHO POTTERA?

   - Testrálové a Hipogryf - Klofan je prostě kouzelný :D

18.  OBLÍBENÁ POSTAVA Z NOVÉ GENERACE?

   - rozhodně Scorpius Malfoy. To jaký byl podle knížky, to bylo něco neskutečného.

19. S KÝM BYCH SI NEJVÍC ROZUMĚLA?

   - určitě s Hagridem, Harrym, Ronem, Dracem a se všema Weasleyovýma.

20. JAK ČASTO SI HARRYHO POUŠTÍM?

   - umm.. pořád a neustále do nekonečna :D

Otázek bylo původně o dost víc, ale řekla jsem si, že to zkrátím aby to nebylo až tolik dlouhé. Mějte se krásně :)

2 komentáře:

  1. Kousek od našeho městečka jsou Warner Bros studia, kdteré jsou naprostá bomba pro každého HP fanouška! :) rozhodně doporučuji na výlet až poletíš do Anglie

    Diary of M

    M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano ano mám zmapované všechny studia a výstavy které kde jsou. :D A rozhodně tohle bude to první co navštívím :)

      Vymazat

Moc Vám děkuji za komentáře :)