čtvrtek 20. října 2016

What is in my cosmetic bag? | Co je v mé kosmetické taštičce.

Ahoj ahoj, vítejte u dalšího článku :)
Dneska jsem si pro Vás nachystala takový článko-tag na téma co obsahuje moje kosmetická taštička.
Produkty, které vám ukážu, spadají do kategorie klasické drogerkové dekorativky. Tyhle produkty samozřejmě nejsou všechny, je to pouze taková moje výbava, když někam jedu a můj základní makeup. V tašticce s sebou vozím i nějaké základní štětce, ale ty tu ukazovat nebudu, protože je mám v plánu předvést u čistě štětcového článku. Tak jdeme na to.
Většinu produktů mám ze stránky www.dekorativka.cz takže co se týče ceny budu se orientačně řídit touhle stránkou.

Budu to brát postupně, tak jak se líčím já. Dopředu říkám, že vím, že většina lidi se líčí v jiném pořadí, ale já to mám tahle zažité a vyhovuje mi to.




Jako první tu jsou teda řasenky, a ty tu mám 4. 


První je Miss Sporty - Pump up booster. 

Řasenka z drogerie za cca 80,- Kč.
Měla by zvětšovat objem a zatočit řasy, což podle mě zvládá skvěle. Kartáček má teda megastickej, ale já se s malým kartáčkem prostě nenalíčím a u mě platí, že čím větší kartáč, tím lepší řasy. Nejoblíbenější a nejpoužívanější řasenka vůbec. 

Druhá Essence - Get big lashes 

Zase velice dostupná za cca 70,- Kč.
Slibuje objem a zatočené řasy, což taky splňuje.

Třetí L'oreal - Mega volume collagene 24h

Cena cca 230,- Kč.
Kartáček typu přesýpacích hodin slibuje mega objem bez žmolků. Což teda nevím, tuhle řasenku já osobně používám jen jako takový lehký podklad pod některou z ostatních, protože je hrozně, ale obrovsky mokrá.

Čtvrtá Maybelline - The colosal go extreme volume!

Cana cca 200,- Kč.
Velký kartáček, dodá objem, krásně pročeše, jednoduše super.

Podkladová báze:

Já jsem nedávno dodělala tu od 
Dermacolu - Matt control 18h, 20ml
 kterou myslím všichni známe a ta mi vyhovovala. A jakože moc mi vyhovovala :D
Potom jsem ji nějak nemohla sehnat, tak jsem si při nákupu dala do košíku tuhle od 

Beauty UK - prime fix foundation primer

Cena se pohybuje kolem 140,- Kč
takže o něco málo levnější než ta Dermakolí. 
Ale tahle musím říct- příjemná, lehoučká, krásně se roztírá. Má teda průhlednou konzistenci, je taková spíš gelová, ale super. Ten ksichtík je po ní úžasně heboučký a za tu cenu rozhodně doporučuju.

Korektory:

 Jako první tu mám 
Maybelline - Fit me! v odstínu 10
Cena cca 150,- Kč.
Který jsem teda ještě nezkoušela, protože hádejte proč? ..no jasně, je tmavej.. 
A i když jsem ho ještě nezkoušela tak je v něm stejně díra, což nechápu, ale budiž.
Jako druhý tu je všemi opěvovaný a známý 

Catrice - Liquid camouflage v odstínu 010 porcellain.

Cena cca 100,- Kč.
Super, konzistence, super odstín, suprově se nanáší a ta chvála je zasloužená. Tady taky určitě doporučuju.

Make-up:

Rimmel - Lasting finish 25h, odstín 103 true ivory
Cena cca 250,- Kč.
Já už ho mám teda delší dobu, protože spotřebu makeupu mám poměrně malou.
Má SPF 20, střední krytí, které ale mě osobně vyhovuje. Hezky se roztírá, dobře drží a vyhovuje mi jak odstínem, tak konzistencí.

Tvářenka:

Maybelline - odstín 40 pink amber, 5gramů
Cena cca 130,- Kč.
Barva je to pěkná, práší tak středně, ale prakticky nulová pigmentace. Vycmrndáte v tom štětec, ale potom nemáte na tvářích skoro nic. Je spíš jen na lehké dodání barvičky.

Rozjasňovač/ bronzer:

W7 - Hollywood Bronze and glow duo, 13gramů
Cena cca 120,- Kč
Bronzer - Skoro žádná pigmentace, obsahuje třpytky, což mě osobně se nelíbí, ale na lehkou barvičku dobrý.
Rozjasňovač - o muj bože.. krásná champagne barvička, třpytkatý, ale zrovna tady mi to nevadí. Rozjasňovač docela pecka za tu cenu.

Obočí:

Jako první paletka na obočí 
Essence - 01 natural brunette, 2 gramy
Cena cca 75,- Kč
Štěteček umělý, vcelku nepoužitelný, ale barva je super. Sice práší ale s tím se dalo počítat, když je to stín, žejo :D Tmavší odstín používám na ''ocásek'' a světlejší pak na zbytek obočí.

Jako druhá
Freedom - pomáda na obočí medium brown, 2,5 gramu
Cena cca 250,- Kč.
Odstín je na mě trošku tmavší, ale rozhodně to není žádná hrůza a použít se dá. Jsem zvyklá spíš na ty stínové produkty, takže se mi s tím pracuje o něco hůř, ale časem se skamarádíme. Jako produkt sám o sobě dobrý.

Celé to potom ''zafixuju''
Essence- gelová řasenka na obočí make me brow, odstín 02 browny brows
Cena cca 75,- Kč.
Barva je super, jen mi přijde moc mokrá. Tenhle gelík je určitě taky všude známý a docela chválený a i já dávám plus :)

Pudr:
Jordana - Forever Flawless odstín 101 light beige, 9,5 gramu
Cena cca 80,- Kč
Pudr je poměrně velký, krémový, ve spodu obsahuje i labutěnku se zrcátkem. Býval fajn, příjemný a heboučký, ale poslední dobou na mě začíná být až moc oranžový takže se vrátím ke své stálici od Essence. 

A nakonec rty:
Konturka Essence lipliner - 05 soft berry
Cena cca 30,- Kč
Příjemná barva, krásně se nanáší. Nerozmazává se, ani nikam neutíká a hezky drží tam kde má. Všichni známe, myslím, že nemusím složitě komentovat. Jediné co mi tam chybí..docela bych uvítala takové to malé ořezovátko, ale nebudeme se rozmazlovat :D

A jako poslední
Lipstick Makeup revolution - amazing treat
Cena cca 60,- Kč.
Příjemná, hezká barva. Úžasně krémová a za tu cenu určitě super. Bohužel ale nevydrží nějak extra dlouho a dělá docela vrásky. Což asi záleží na rtech, protože kamarádce naprosto vyhovuje. Balení krásné, jednoduché a moc se mi líbí, že vidíte barvu i na víčku a pokud ji máte ve stojánku, nemusíte všechny složitě otvírat.

Tak pro dnešek všechno, samozřejmě tohle není veškerá moje kosmetika ani náhodou, ale na zbytek se vrhneme třeba příště :)
Pokud byste měli nějaký typ nebo radu ať už ohledně kosmetiky nebo ne, sem s ním :)
Celý můj základní makeup jak vidíte obsahují produkty z toho levnějšího soudku, mě ale vyhovují.

A co tvoří Váš základní makeup?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc Vám děkuji za komentáře :)