pátek 18. listopadu 2016

Barvení, aneb jak šel čas s mými vlasy

Ahoj, vítejte zpět :) Je pátek ráno, já mám volno a můžu spát jak dlouho mě napadne a smát se přitom příteli, který už je dávno v práci. No ale bohužel, vstávala jsem v 9, což někteří spáči pochopí, že je to nepředstavitelně brzy :D  Ale co se dá dělat, nemám nic na práci, tak můžu aspoň zase něco napsat. Nějakou dobu už plánuji vlasový článek spíš co se týče péče o vlasy a podobně. Bohužel, konkrétní produkty mám na intru a vzala jsem si s sebou něco úplně jiného.. zatleskáme si.. Ale co, sesmolila jsem pár fotek a aspoň se s vámi podělím o mé barvící zkraty a výmysly. Myslím, že u některých fotek se i pobavíte, protože něco bylo opravdu mimo :D




Když jsem byla v 6. třídě, mamka mě nechala ostříhat na kluka. Hrozně jsem se za ty vlasy styděla a vypadala jsem prostě hrozně. Krátké vlasy jsem měla asi ještě do prváku, protože mi bylo zakázáno nechat si je narůst. Bohužel, od té doby mi vlasy rostou hrozně pomalu.
Tohle je fotka o cca 3-4 roky později, v době kdy svět naposled spatřil mé přírodní vlasy :D



Do 18 jsem bydlela s mamkou a u ní by bylo nepředstavitelné barvit si vlasy, takže poprvé jsem se obarvila když mi bylo něco přes 18. Strašně moc jsem celou dobu chtěla černou, moc mě to lákalo ale nějak jsem se k tomu nebyla schopná odhodlat. Najednou jsem ale byly s přítelem v drogerii a on pronesl ''tak jakou barvu?'' v tu chvíli jsem se jen zarazila a automaticky se sebe vyhrkla ''černou''. Tak už jsem ji braly. První barvení byla teda naprosto spontánní a nečekaná akce a dopadla nějak takhle :D




Jakmile jsem se obarvila poprvé, začaly se ve mě rojit různé barevné kombinace a výmysly. Přítel teda řekl, že nemám nic vymýšlet a kazit si zbytečně vlasy. Já jsem ale trvala na svém a argumentovala jsem stylem ''vidíš ty odrosty? to prostě musíme obarvit'' ... pro ujasnění, pokaždé mě barvil i odbarvoval přítel, nikdy jsem nebyla u kadeřnice :D po téhle černé jsem na vlasech měla černo-modrou, černo-červenou, mahagonovou a podobně. 

Potom bych to ale nebyla já, aby mě nenapadlo, že prostě chci fialovou :D znáte to, koukáte na barvy vlasů a vykoukne na vás super úžasně sytá fialová a vy ji v tu chvíli chcete okamžitě mít. Napřed jsem ji dala přes tu tmavou, ale nebylo to ono. Stálo mě to trochu více úsilí, ale přítel nakonec svolil s tím, že se odbarvím a nabarvím přímo fialovou. První odbarvení černé dopadlo asi takto:



Vy, kteří s tím máte zkušenosti víte, že černá se stahuje hodně..hodně..hoodně těžko, kor když to děláte sami. Já jsem to samozřejmě potřebovala hned a nemohla jsem chodit takhle, tak jsem se v jeden den odbarvila hned 2x po sobě. Nebojte, vím, že se to nemá, dala jsem vlasům pořádnou pálku, to já moc dobře vím. Takže jsem za den v podstatě vystřídala tři barvy. Hned po tom co jsem smyla první peroxid a vyfoukala vlasy jsem šla na druhé kolo, které skončilo takhle.




To si pamatuji, že byla tehdy středa a já zbylé dva dny nemusela do školy. Jela jsem teda k příteli, kterého můj ''kuřecí fail'' pobavil a ten mě potom nabarvil na moji fialovou asi o tři dny později. první odstín fialové dopadl tak nějak fialovo-červeno-růžovo-jaksi, ale kupodivu se mi to líbilo.




Nějakou dobu mi to vydrželo, ale já chtěla vyzkoušet něco ještě víc.. šťavnatého? :D Tak jsem se znovu odbarvila a nahodila jinou barvu, která mi vydržela nejdéle ze všech.




Tuhle barvu jsem naprosto milovala, byla jsem s ní 1000000% spokojená a byla jsem konečně nadšená. Jediné co mě štvalo bylo to, že se barva rychle vymývá, takže jsem měla takovou barbínovskou růžovofialovou. Dobarvovala jsem to sice často, ale potom to začalo odrůstat poměrně rychleji než sem čekala a já musela i odbarvovat odrosty a barvit znovu. Zničilo mi to hodně vlasy a opravdu nejsem ukázkový příklad kadeřnických schopností, ale komu není rady, tomu není pomoci :D 




Po čase jsem si uvědomila, že je na čase dát vlasům trochu oddych a regeneraci a obarvila jsem se zpátky na ''svoji barvu''.. nebo aspoň barvu, na které nejsou viditelné odrosty.. Musím se ale přiznat, že ta růžovo-fialová mi chybí. I přes to, že jsem na ulici slýchávala věty typu ''tyjo podívej na ty vlasy'' od udivených lidí, daleko víc lidí kolem mě prošlo, nebo mě i zastavilo a pochválilo mi barvu, že se jim moc líbí. Není to asi vkus každého a není to barva, kterou uvidíte na každém kroku. Ale je to vaše osobní rozhodnutí co si na tu hlavu dáte a s čím vy sami budete chodit. Experimentování není na škodu a pokud se vám to líbí, jděte do toho a nenechte si do toho nikým kecat. Protože kdybych já se měla řídit svým okolím, tak nemám tetování, nemám obarvené vlasy, nemám ani tento blog :D Naštěstí všichni v mém okolí ví, že když si něco umanu a do něčeho se uvrtám, tak mě od toho nikdo nedostane :) 



Jaký je váš názor na barevné vlasy nebo celkově podobné odlišnosti? Co byste chtěli vyzkoušet, ale nemáte na to odvahu?

23 komentářů:

  1. Rúžová a zrzavá jsou boží, sama jsem obě tyhle barvy měla a taky jsem je na sobě totálně milovala :D

    OdpovědětVymazat
  2. Barevné vlasy se mi moc líbí, já jsem teď odbarvená na blond a chtěla bych mít vlasy šedé :) Jinak se mi moc líbí pastelové barvy, třeba růžová, modrá a tak, nechtěla bych úplně ty výrazné a křiklavé i když se mi na ostatních líbí taky :) Moje nejvýraznější barva byla zatím červená a to jsem taky občas schytávala pohledy od lidí, ale nějak mi to nevadilo, tu jsem ale naposledy měla asi v 15 nebo 16, od té doby spíš přirozenější odstíny :)
    Lovely imperfections | Giveaway

    OdpovědětVymazat
  3. waau ty máš ale parádne vlasy :o inak krásny blog, nedáme vzájomné sledovanie? Napíš mi na blog a neber to ako reklamu :)

    ORLLING

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to je paráda!!! Vždycky jsem chtěla barevné vlasy, ale jediné co mi chytlo byla tmavě fialová :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta v jednom mém pokusu taky byla, té se chytat opravdu daří :D

      Vymazat
  5. Jééé ta barva po prvním odbarvení se mi strašně líbí! Ale celkově ta růžovo-fialová vypadá bezvadně. Neplánuješ zkusit třeba tyrkysovou?

    Secrets of M

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě něco určitě bude, ale zda zrovna tyrkysová to se uvidí časem :D Já se víceméně nebráním skoro žádnè barvě :)

      Vymazat
  6. Wow, ta růžová vypadá dobře. Asi bych se na tebe na ulici taky podívala, ale spíš bych si řekla, že jsi odvážná. Sekne ti i ta hnědá :. Já jsem si vlasy barvila už asi od šestý třídy a přestala jsem teprve loni v září. Měla jsem asi 3 roky úplně černý vlasy a po roce se mi to vyšisovalo a hodně i odrostlo a teď je mám úplně světloučký a vlastní svoji přirozenou barvu. BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  7. Mne sa farbené vlasy neskutočne páčia, tvoje posledné vlasy sú TOPka!!
    Ja som raz mala červené, ale neskutočne mi to zničilo vlasy, tak som si povedala, že mi to za to nestojí :) ale možno sa ešte na niečo dám zlákať.
    World of Nicol

    OdpovědětVymazat
  8. Tie ružové sú úplne ale že úplne top. Veľmi sa mi to páči :)

    OdpovědětVymazat
  9. Tak tá ružovo fialová je mega! Ale asi by sa mi vôbec nechcelo tak často vlasy farbiť, aby nebolo vidieť vyrastené vlasy a je potrebná aj tá regenerácia :)

    OdpovědětVymazat
  10. Mne si sa najviac páčila v čiernej a prirodzenej farbe. :)

    Pozývam teba a tvoje čitateľky do súťaže na mojom blogu:
    www.rebelliouslily.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za názor to mě těší :)
      Na soutěž určitě mrknu! :)

      Vymazat
  11. wau skvelé farby ale trochu ľutujem tvoje vlasy
    galantosfun

    OdpovědětVymazat
  12. je to skvelééé aj super to vyzerá ale tak sa zničia tie vlasy ze koneeec ja som si farbenim tak zničila vlasy, :D

    http://teenmumy.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  13. Náhodou, tvůj kuřecí odstín je hodně dobrej!

    Já se barvím od 8 třídy, což už je 7 let, wow, no a měla jsem fakt všechny barvy krom modré a zelené, ty prostě na hlavu nepatří, takže černá, hnědá, červená (všechny odstíny), oranžová, zrzavá, růžová, blond, šedá, nejradši mám blond, bohužel mám tmavě hnědé vlasy a odrosty jsou děs a nehtěla jsem to furt odbarvovat, tak jsem na to plácla červenou, konečky mám blonďatá, střed růžový a postupně o jde přes červenou do tmavě hnědo-červené, to vypadá dost dobře, bohužel to už moc nevydrží a než nammíchám příště podobnou, bude to trvat dlouho. :D

    www.fakynn.blog.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Až teprve teď mě označení "kuřecí odstín" opravdu pobavilo :D
      Jéje to musí vypadat dost dobře! Škoda že si to neumím tak uplně představit, protože tohle bych chtěla vidět! :) :D

      Vymazat
  14. Já to mám ráda, sama jsem experimentátor a je toho jen málo co jsem na vlasech neměla :) Za mě palec nahoru ;)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  15. wooooow tie ružové sú mega!!! ta ryšavá mi moc k tebe nejde, čierna v pohode ale v týchto vlasoch vyzeráš top a si nepriehladnuteľná!!! super :)
    Drew's Beauty

    OdpovědětVymazat
  16. Já jsem si taky zkusila ledacos, ale tak odvážna jako ty jsem nebyla. Nakonec jsem si totálně zničila vlasy a na barvu na dlouho zanevrela. Teď znovu uvazuju o blond😊

    OdpovědětVymazat
  17. Sama mám spoustu zkušeností s barvičkama. Zelená, modrá, fialová, červená a tak dále. Mám o tom i článek na blogu http://gabux-creativity.blogspot.cz/2016/07/navod-jak-z-brunety-udelat-blondynu-ci.html
    Ne všechny barvy mám vyfocené. Ale teď už jsem skoro dva roky blond a už mi ta fialová chybí, takže se k ní vrátím po maturáku.
    Ale teda na rozdíl od tebe odbarvuji jen ten proužek. Na celou hlavu bych se nedoplatila :X
    Jen tak mimochodem - jaká značka? :)

    Gabux

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za komentáře :)