Gastroden Bzenec, 24. 11 2016

13:14:00

Ahoj, dnes pro Vás mám článek spíš jen pro inspiraci. Nevím, jestli jsem to už někde psala, ale jsem vyučená cukrářka, která teď dále studuje podnikání. No a protože můj nový obor je na stejné škole, tak každoročně jdou vyučení žáci, nebo i nynější vybraní studenti předvádět svůj obor na gastroden. Je to takový den otevřených dveří kam se veřejnost chodí dívat na přehled oborů a výrobků. Pro veřejnost byl přístupný do 5 ti a potom se konal raut pro zaměstnance školy a jejich rodinu. Na tomhle rautu jsem dohlížela a obsluhovala. A potom jsem se pochopitelně taky šla nadlábnout. Tady je tedy pár fotek. Není to ani zdaleka vše, spíš jen taková malá ochutnávka. Dopředu se omlouvám za kvalitu fotek, ale byla jsem nucena fotit pouze mobilem a vystavené ukázky byly nasvíceny umělým světlem. Co se týče cukrářských ukázek, se všemi výrobky mám zkušenost, všechno jsme dělali na praxích a i když jsem na ně občas nadávala, jsem ráda že jsem toho mohla být součástí a že takové výrobky zvládnu vyrobit sama.



Výstava oboru cukrář:




Čokoládové pralinky.









Hodiny vyrobené z karamelu. 



Malba na marcipán technikou Air Brush.
A opravdu není fotka ani šablona, měla jsem prostě talentovanou spolužačku :)


Monument z čokolády a pralinky.



Vyráběly se i výrobky přímo před očima návštěvníků:


Růže z karamelu (osobní zkušenost - hrozně to pálí, když se o něco takového pokoušíte)


Malba potravinářskou barvou na modelovací hmotu.


Výstava oboru Kuchař- číšník:










Připravovali se tu flambované palačinky i míchané nápoje.

Ukázka předmětu stolničení:




No a nakonec ukázka toho, co jsme ulovily na rautu a fotka s mým minulým i současným spolužákem a včerejším pomocníkem při obsluze:



Byla to docela fuška to se musí nechat, ale stálo to za to. A za ten den volna taky :D

Tak co myslíte? Líbila by se Vám výstava? Jak to podle Vás jde našim žákům? :)

You Might Also Like

13 komentářů

  1. No vypadá to úžasně :) jste moc šikovní :)

    OdpovědětVymazat
  2. Do háje, vy jste talenti. Fakt se mi to líbí!
    Prolhaná Mrcha

    OdpovědětVymazat
  3. Umělecká díla, jste talentovaní! :)

    OdpovědětVymazat
  4. To jsou krásné dortíky a pochoutky!! :) Taková akce by se mi osobně líbila navštívit a hlavně ochutnat! :D
    Kdyby sis chtěla udělat Ty nebo Tvoji čtenáři radost, u mě na blogu je giveaway o krásné náramky Deltimo! :)

    Giveaway - náramky Deltimo

    OdpovědětVymazat
  5. Já tam byla taky :D dřív to bylo lepší, řekla bych :-)

    SimonetaBlog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S tím souhlasím. Připadá mi, že se tam lidi chodí dívat jen aby se najedly než že by chtěli podpořit žáky :D

      Vymazat
  6. Páni, to vypadá nádherně.
    Ta malba na marcipán je úžasná.
    Blog na zabití

    OdpovědětVymazat
  7. Všechno vypadá fakt strašně krásně! Nejradši bych všechno ochutnala :D

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za milé komentáře :)

Translate

Oblíbené články

Vyhledat na blogu