Nejlepší balzám na rty? - MANUFAKTURA | Best lip balm

12:20:00

Ahoj, tak Vás znovu vítám u nového článku - recenze. Bude možná o něco kratší něž ta předchozí, ale to snad nevadí. :) 
Před nedávnou dobou jsem se byla kouknout do Manufaktury na tu jejich jablíčkovou limitku. Vsadím se, že o ní jste už všichni slyšeli. Pokud ne tak tady - Limitovaná edice jablko. I když mě zaujaly všechny čtyři produkty z jmenované edice, odnesla jsem si pouze sprchový gel. Ale musím říct, že sirup vypadal taky moc zajímavě. Co mě ale zaujalo daleko víc, byla jejich vinná kosmetika. Z téhle řady jsem si odnesla balzám, o kterém budu mluvit a stejně úžasný vlasový balzám, ale o tom snad příště.





Balzám na rty s hroznovým olejem a bambuckým máslem - 15ml 
Cena - 99 Kč,-  
(v nabídce mají i s meruňkovým nebo avokádovým olejem)
Co o něm píšou?
Zjemňující, zvlhčující a vyživující balzám na rty. Hroznový olej je zdrojem unikátních přírodních antioxidantů a ovocných kyselin s hydratačními účinky. Jojobový a avokádový olej spolu s včelím voskem regenerují pokožku, vitamín E ošetří suché a popraskané rty. Bambucké máslo je unikátní svou zvláčňující a hojivou schopností. Se svěží vinnou vůní.






Složení:

Hroznový olej
Jojobový olej
Avokádový olej
Bambucké máslo
Včelí vosk
Vitamín E

Jak to vidím já?

Balzám je velmi příjemný. Má klasický aplikátor s tubičkou. V případě, že ho máte v chladu v tomhle počasí v kabelce, má tuhou konzistenci a z tubičky vám vyleze přiměřené množství balzámu v podobě žížalky, Pokud ho ale necháte doma v teple, tak hodně teče a musíte s ním velice opatrně. Rty jsou po něm hodně příjemné, hladké a jemné. Cítím z nich chuť zeleného čaje, což mi hodně vyhovuje. Rychle se vstřebává a nemáte mastné rty. Jediné co mi vadí, že po rozetření na rty mi trochu utíká ke koutkům, ale to bych mu snad odpustila. Popraskané rty mi hezky zahojil.

Závěr?

+ Moc hezké balení
+ Aplikátor
+ Rty jsou vyživené, hebké
+ Krásně voní
+ Rychle se vsakuje
+ Tuhá konzistence
+ Přírodní ingredience
+ Hojí popraskané rty
+ Neobsahuje sulfáty a barviva

- Když se rozpustí teče až moc





Jak se Vám zamlouvá tenhle produkt? Jakého máte vy miláčka v péči o rty?

You Might Also Like

23 komentářů

  1. Miluji věci z Manufaktury. Asi se po něm podívám. Díky moc za tip! :)

    Gabux

    OdpovědětVymazat
  2. no vidim,ze musim zavitat konecne do manufaktury este som od nich nemala tak toto by mohlo byt skvele na zaciatok
    galantosfun

    OdpovědětVymazat
  3. Měla jsem balzám z pivní řady a byl moc příjemný:) Z téhle vinné jsem měla sprcháč, který nádherně voněl a vyživoval, už jsem si říkala, že bych zkusila třeba taky tenhle balzám nebo třeba něco na vlasy.
    Sim in the Bubblegum

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě zkus. Z téhle řady je jak balzám tak kondicioner na vlasy naprosto parádní! :)

      Vymazat
  4. Balzam vyzerá veľmi dobre a to zloženie, vyzerá to na samé dobré veci. Ja teraz používam Skin Food od Weledy aj ako balzam na pery a pre mňa neexistuje momentálne nič lepšie.
    Bianka

    OdpovědětVymazat
  5. Já používám balzám od yves rocher a Lip Smacker, ale tenhle vypadá moc pěkně.:)
    Blog na zabití

    OdpovědětVymazat
  6. Koukala jsem na nej v manufakture, ale nakonec jsem si ho nevzala, ale ted mam chut se pro nej vratit :)

    OdpovědětVymazat
  7. Balzam mám tiež, efekt je výborný, no mne tuba praskla. Asi keď som balzam vytláčala, obal povolil. :(

    www.rebelliouslily.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  8. Tak ten musím vyskúšať! :) Z tejto rady som mala šampón a úžasne voňal! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Manufakturu mám ráda, hlavně krémy na ruce a sprcháče :) Na rty teda ale od nich nic nemám a momntálně používám zázračný kelímek kokosový z Oriflame.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano ano sprcháče jsou bezva! :)
      Kelímek od oriflame je taky docela fajn, ale něco mi říká že manufaktura je prostě manufaktura :D

      Vymazat
  10. Manufaktúru zbožňujem hlavne preto, že je prírodná a má krásne vône. Veľmi si od nich pochvaľujem malinový krém na ruky. Možno, že aj balzam vyskúšam. :)

    www.thefashiontwiins.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  11. Manufaktúru zbožňujem hlavne preto, že je prírodná a má krásne vône. Veľmi si od nich pochvaľujem malinový krém na ruky. Možno, že aj balzam vyskúšam. :)

    www.thefashiontwiins.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  12. Balzám na rty se mi jistě bude brzo, když začíná zima, hodit. Občas si zajdu do Manufaktury. Ale na tohle si z tama nepamatuju. No aspoň mám díky tobě skvělý důvod proč tam zajít. Jinak taky mám rád kkkdyž produkty jsou v hezkkém balení :-)

    OdpovědětVymazat
  13. Manufaktura je skvělá, moje nejoblíbenější řada je s vůní mojito - ach, připomíná mi léto :)

    Secrets of M

    OdpovědětVymazat
  14. Že by balzám, co by konečně něco se rty dělal? Děkuju moc za tip, takový hledám už hrozně dlouho, nepomohl ani EOS, ani typický z lékárny. :)

    littlecapsule

    OdpovědětVymazat
  15. Och tak ten potrebujem, pretoze teraz mam pery suche az az a vyzera krasasne🙂

    OdpovědětVymazat
  16. Ja značku Manufaktura milujem, ale balzám som od nich ešte nemala

    Bourjois GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  17. Výborná recenze. Líbí se mi, že uvádíš složení, hodnocení máš jak ve slohové formě tak i jako shrnující seznam, to je paráda. Nafoceno vše důležité, počet fotek ideální. Jen bych volila jinou velikost. Mě osobně maličko odrazuje cena ale inak mám chuť jej vyzkoušet, vůni zelenéo čaje miluju. Zkusím ho hlídat v nějakých slevách a výprodeích.

    Blog u Lenochoda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju za názor! :)
      Popravdě nevím jak často a jestli vůbec bývá ve slevách, ale za těch 99,- určitě stojí :)

      Vymazat
  18. Tento balzám na rty jsem měla a zrovna mi nepřišel vůbec dobrý :D. Strašně mi vysušoval rty, což jsem vcelku nepochopila. Tak si říkám, jestli mi spíš neudělala špatně nějaká konkrétní složka v balzámu. Kdo ví :).

    fellienm.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je škoda, že s ním máš negativní zkušenost. Každému nemusí sednout vše, to je jasné, každopádně u mě si místo našel a nejspíš ho jen tak něho nevystrnadí :D

      Vymazat
  19. Do Manufaktury takmer nechodim, no balzam vyzerá fajn. Ja musim mať vždy v zásobe niekolko balzamov - a musim povedat, že mám aj vela oblubených. Najnovšie používam Yves Rocher a ešte jeden žuvačkovo vonavý od Bomb Cosmetic
    Štýl ženy

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za milé komentáře :)

Translate

Oblíbené články

Vyhledat na blogu