středa 30. listopadu 2016

Oblíbené seriály - 1. část

Ahoj všichni :) 
Moc Vás vítám u dalšího článku, který nebude ani recenze, ani kosmetika, ale spíš taková inspirace pro Vás, kteří rádi koukáte na seriály. Jak jste si mohli už přečíst já jsem naprostý seriálový maniak. Miluji když si můžu uvařit čaj, zachumlat se do chlupaté deky a pustit si nějaký dobrý seroš. Schválně mi dejte vědět do komentářů jestli to tak taky máte :)
Tenhle článek bych chtěla rozdělit na dvě části, protože seriálů mám v nabídce opravdu dost. Nebudu to tu řadit od úplně nejoblíbenějších, prostě jak to vyjde. Předem upozorňuji, že se určitě netrefím do vkusu každého :)



Arrow - 84,2%





Co o něm píše Serialzone:

''Po objevení vraku lodi je miliardářský playboy Oliver Queen prohlášen za mrtvého. Jenže po pěti letech je objeven na jednom z ostrůvku uprostřed Pacifiku. Poté, co se vrátí zpět do rodného Starling City, je přivítán svou matkou Moirou, sestrou Theou a nejlepším kamarádem Tommym. Všichni však cítí, že posledních krušných 5 let ho změnilo.

Oliver ovšem pravdu o tom, kým se opravdu stal skrývá a snaží se odčinit prohřešky svého mládí. Začíná tím, že si chce usmířit svoji bývalou přítelkyni Laurel Lancovou. Dále pak vytváří postavu ochránce bezmocných Arrowa. Ten po nocích napravuje to, co přes den napáchala jeho rodina a jiní bídáci z bohaté společnosti a snaží se vrátit zašlou slávu kdysi zářícímu Starling City.''


Hra o trůny - 89,8%



Co o něm píše Serialzone:

''Jako strážce severu považuje lord Stark za prokletí, když ho král Robert pověří úřadem pobočníka vladaře a vyšle ho na jih, odkud se zatím nikdo z jeho rodiny nevrátil. Bezejmenní staří bohové nemají na jihu žádnou moc. V exilu ve Svobodných městech za mořem dospěl pomstou posedlý chlapec. Jako dědic Šíleného krále, jehož rodina byla vyvražděna, si dělá nárok na trůn. A na severu, tam za Zdí, se mezitím houfuje armáda mrtvých, kteří vyčkávají na konec léta a nadvládu dlouhé zimy. Příběh zrady a ambicí, lásky, čar a kouzel může začít. Zima přichází.''

Jak jsem poznal vaši matku - 84,7%




Co o něm píše Serialzone:

''Seriál je koncipován jako vyprávění minulosti. Otec Ted (kterého jen slyšíme a nikdy nevidíme) povídá svým dvěma dětem příběh o tom, jak se seznámil s jejich matkou. My však nevíme, kdo jejich matkou je, takže nevíme, kam přesně děj směřuje.

Ted je mladý architekt a spolu s ostatními kamarády (zamilovaný páreček Marshall a Lily, střelený Barney a později krásná Robin) prožívá spousty příhod (samozřejmě většinou vtipných), řeší životní problémy a zároveň je pořád svobodný a stále hledá tu pravou.''


- Tenhle seriál jsem viděla až dost pozdě po tom, co skončil. Člověk se u něj opravdu ohromě zasměje, protože Barney je prostě úžasný. Krásné zápletky, většina ho určitě zná.

Misfits- zmetci - 81,4%




Co o něm píše Serialzone:

''Následkem podivné bouře je skupina outsiderů vykonávajících veřejně prospěšné práce obdařena zvláštními schopnostmi. Chránění druhých? Boj dobra se zlem? Záchrana světa? Ale kde že. Každý z nich se snaží sžít se svými nově získanými dovednostmi a vlastní prospěch z těchto výjimečných schopností je to jediné, co se jim teď skutečně honí hlavou.''

- I když jsem se občas dost bála a první díl jsem snad celý přetáčela, tak jsem ráda, že jsem vydržela až do konce. Škoda, že měl tak málo dílů, uvítala bych i další. Taky se vyplatí dokoukat.

Once upon a time - 82,2%





Co o něm píše Serialzone:

''Pohádky existují. A v jedné z nich zlá čarodějnice všechny postavy z pohádkového světa zaklela a uvěznila ve skutečném světě, kde si už nikdo z nich nepamatuje kým původně byl...''

Prolhané krásky - 82,6%




Co o něm píše Serialzone:

''Hlavními hrdinkami je několik přítelkyň, jejichž skupina se rozpadne poté, co jedna z nich (Alison) zmizí. O rok později začnou zbylé slečny dostávat zvláštní zprávy od někoho, kdo se podepisuje jako "A" a vyhrožuje, že odhalí veškerá jejich tajemství, včetně těch, která jsou velmi stará a mohla o nich vědět jedině Alison. Je jejich podezření správné? Uvidíme...''

- Osobně jsem k tomuhle seriálu byla hodně skeptická, ale opravdu se vyplatí vydržet a koukat do konce. Jednou si někoho zamilujete, později ho budete podezřívat a nesnášet, no ale konec i zápletky Vás jistě překvapí. 

Tajemství kruhu - 70,6%

                  


Co o něm píše Serialzone:


''Příběh o mladé čarodějce přistěhující se do nového města, kde jak zjišťuje, není čarodějkou pouze ona. Navíc jak se zdá, je součástí tajemného klanu a hlavní postavou v staletí-trvající bitvě dobra se zlem.''

- Seriál bohužel nesklidil takový úspěch aby vydali i další sérii, což je dle mého škoda, určitě si ho mnozí oblíbíte.

The 100 - 85,0%

Co o něm píše Serialzone:

''Děj se odehrává devadesát sedm let poté, co nukleární válka zničila civilizaci. Vesmírná loď, která je domovem posledních lidských přeživších, vyšle zpátky na Zemi sto mladých delikventů. Ti mají za úkol zjistit, zda je planeta schopná nové kolonizace...''

Upíří deníky - 81,1%




Co o něm píše Serialzone:

''Sedmnáctiletá Elena Gilbert a její patnáctiletý bratr Jeremy se již čtyři měsíce vypořádávají s tragickou nehodou, při které zemřeli jejich rodiče. Teď bydlí u své tety Jenny, která dělá vše pro to, aby byla tím nejlepším náhradním rodičem.
Elena byla vždy hvězdou třídy - krásná, populární a přátelská. Překonat žal jí pomáhájí její nejlepší kamarádky Bonnie a Caroline i bývalý přítel Matt. Jeremy se však vydá na nebezpečnější cestu - aby skryl svoji bolest, začne užívat drogy. Také nechápe, proč ho Mattova sestra Vicki najednou odmítá a začíná chodit s Tylerem.
Když začne nový školní rok, do školy nastoupí nový student Stefan Salvatore. Nikdo však nemá ani ponětí, že Stefan je několik století starý upír. Elena i Stefan se navzájem přitahují, i když se jí někdy zdá Stefanovo chování poněkud podivné. Při jedné párty se oba poznávají blíže, avšak noční radovánky jsou přerušeny - Vicki je nalezena s krvavými ranami na krku.
Stefan se raději vrací domů, kde na něj čeká jeho starší bratr Damon, jehož neviděl už 15 let. Damon je také upír a oba bratři za sebou mají dlouhou a nepříliš šťastnou historii. Damon nechápe Stefanovo odmítání násilí a brutality, ale rozumí jeho zájmu o Elenu. Elena totiž vypadá úplně stejně jako dívka, kterou Stefan před více než stoletím miloval a kterou se pokoušel získat i Damon. A nyní tito dva bratři - jeden hodný a jeden zlý - vedou válku o Elenu, její rodinu a o její přátele...''

- Tenhle seriál myslím nemusím nijak rozebírat. Krásné zápletky, děje i hezky vymyšlené postavy. A co si budeme povídat.. Damon je prostě sexy :D.


Živí mrtví - 84,4%




Co o něm říká Serialzone:

''Hlavním hrdinou je policejní důstojník Rick Grimes, který vede skupinu přeživších ve světě, který ovládly zombie. Společně s nesourodou skupinou lidí putují zničenou zemí, snaží se přejít a najít takové útočiště, ve kterém by mohli mít nějakou budoucnost.''

Scream - 80,2%




Co o něm píše Serialzone:

''Video na YouTube se virálně rozšíří. Tato zdánlivě běžná věc přinese dospívající dívce Audrey kupu problémů. Video se totiž stane katalyzátorem, který vede k vraždě. Ta otevře dveře, za kterými se skrývá temná minulost městečka, ve kterém Audrey žije. Tahle vražda ale není ani první ani poslední.''

- Seriál na motivy Vřískotu. Sem tam strašidelné, ale určitě doporučuji, protože konec Vás hodně překvapí. Navíc teď vyšla i druhá série tak určitě mrkněte.

Zdroj: 
http://www.serialzone.cz/



Zaujal Vás nějaký můj tip nebo všechny znáte? Jaký seriál byste mi doporučili vy? :)

25 komentářů:

  1. Seriály jsou moji životní nezbytností :D vůbec nevím, jak bych se ráno malovala, obědvala bych, večeřela nebo usínala, kdyby neexistovaly seriály :)
    Za svoje srdcovky považuju Californication, Gilmorky a Dva a půl chlapa :)

    ...Instantní krása...

    OdpovědětVymazat
  2. arrow milujem problem je ze vdaka nemu teraz pozeram este flash, dc legends , supergirl :D once upon a time je moja pondelkova klasika
    galantosfun giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Joo super girl mám taky v seznamu, ta se ale objeví snad v příští části :) :D

      Vymazat
  3. Zajímavý výběr seriálů :) sleduju jenom HIMYM :) ostatní znám jen podle názvu, ale neviděla jsem je :)

    OdpovědětVymazat
  4. Naprosto miluji Živí mertví, od prvního dílu jsem se zamilovala. Jak jsem poznal vaši matku mám komplet zkouknutý a patří mezi moje oblíbení sitcomy. Také sleduji PPL a Upíří deníky, ale už se docela těším, až skončí, zbytečně natahované. Hra o trůny je perfektní, ale začala mě bavit spíše až tak u třetí série. A Bylo nebylo? Miluji pohádky.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  5. Přesně, Damon je fakt sexy :) ... Na některé koukám, na některé ne, ale vypadají, že by se mi mohly líbit, takže jsem si je už napsala :))

    OdpovědětVymazat
  6. Arrow som jednu dobu pozerala aj ja, no teraz už nejak popri škole nestíham, čo mi trocha vadí. No The Game of Thrones musím pravidelne pozerať s kamarátom, lebo on je na tom závislý :D Inak cez leto som pozerala aj upírske denníky, som mala 3dni Upírsky maratón, kedy som ich pozerala od rána do večera a to som nepozrela ani polovicu :)

    Čo je dobré to musím mať aj s novou vianočnou GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  7. veľmi by som chcela začať pozerať Misfits, no nie je na to čas, lebo mám rozpozeraných tak 10 ďalších seriálov :D čo sa týka PLL, ja som vydržala tak do 3. série, potom už mi to všetko prišlo neskutočne prehnané a pritiahnuté za vlasy, čo je škoda, lebo to malo zo začiatku potenciál... podľa mňa to scenáristi totálne pokazili :/

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. On souhlasím že občas je to moc a nereálné, ale pokud ti zbude čas tak se k tomu určitě zkus vrátit. Všechno to vysvětlení a pokroky, je to pak prostě pecka! :D

      Vymazat
  8. Taky si ráda uvařím čaj, zachumlám se do deky a pustím svůj oblíbený seriál. Některé nepoznám vůbec, o některých vím, ale nesleduji. Určitě díky za tipy. Některé mě zaujaly a nejvíce mám ráda seriál Hra o trůny. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  9. game of thrones proste milujem každu jednu cast milujem je to super seriál a teším sa na dalsiu seriu :) winter is comming

    http://teenmumy.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  10. Teraz s priateľom pozeráme seriál Živí mrtví. Baví ma to, je to super, ale niektoré scény sú fakt hnusné ! :X Už sa mi aj so zombíkami snívalo :D :/

    accessoriesforbeauty.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Polud jste teprve začali tak počkej do dalších serií. To teprvè v některých scènávh uvidíš vrchol nechutnosti :D

      Vymazat
  11. Já úplně miluju Jak jsem poznal vaši matku a dokázala bych převyprávět snad všechny díly! Kolem Her o trůny byl hroznej hype jednu dobu, takže jsem si to odmítala pustit, protože mě to až tolik nelákalo, potom jsem to udělala a nějaké série mě bavily. Bohužel jsem to nedokázala dokoukat, jelikož mě to zase za nějaký čas bavit přestalo :D - to stejný Misfits. K Arrow jsem si bohužel nenašla cestu vůbec. Za mě bych mohla doporučit American Horror Story - první 3 série. Taky mám ráda Gossip Girl, ale tu určitě znáš :).
    littlecapsule

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak tak, jak jsem poznal vaši matku je prostě klasika :)
      Jinak co se týče AHS tak nevím, chystala sem se na to mockrát, ale nechci koukat sama protože vím že bych se bála :D

      Vymazat
  12. Já sleduju jen PLL a málem mi zlomilo srdce, že už je konec :D

    JANNIEBEL

    JANNIEBEL- giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to mi povídej :D nedokážu si představit co budu dělat až to dokoukám. Jsem v půlce 6. Serie a už teď to pomalu oplakávám :D

      Vymazat
  13. Nekoukám tedy ani na jeden, nicméně PLL jsem četla a pamatuju si, že jsem do toho byla neuvěřitelně zažraná :D jeden díl jsem viděla i v televizi, nicméně nemám moc možnost něco sledovat pravidelně a zas nejsem ten tip, co by si seriály stahoval... :D to už radši ty knížky :))
    www.linheart.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Pár seriálů jsem ještě neviděla, ale většinu znám. Mám oblíbené Lhářky, Hru o trůny a nejsou špatný Vikingové. Na Arrow jsem se dívala s mým ex přítelem a také to stálo za to:)


    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  15. Určitě bych ocenila delší tvůj názor u každého ze seriálů. Proč se líbí, proč se nelíbí :)
    Jinak já na spoustu z nich koukám, spoustu z nich mám na seznamu - podívat se. Ale třeba Prolhané krásky mě v třetí sérii začaly strašně nudit, tak jsem skončila. A Upíří deníky v páté sérii. Ale na ty se ráda podívám kdykoliv znovu (1-4 série) :)

    Gabux

    OdpovědětVymazat
  16. TVD je prostě srdcovka! :D
    Jinak jsem už z tvého seznamu sledovala jen Jak jsem poznal vaši matku - a tady jsem teda neviděla všechny díly.
    Já teď sleduju Doctor Who a pak se možná mrknu na Prolhané krásky, protože mě fakt hodně zajímá, kdo je A.
    Nenávidím, když se zamiluju do nějakého seriálu a oni udělají jen jednu sérii, protože to lidi nezaujalo. -.-
    Blog na zabití

    OdpovědětVymazat
  17. Já sleduji Arrow, The Sons of Anarchy, Narcos. Některé znám, některé ne, ale miluju seriály. BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  18. PLL a Jak jsem poznal vaši matku! Milujuuu!!!!!

    Ráda bych tě pozvala na můj blog! Uděláš mi největší radost na světě, když se podíváš!
    ♥JORIES♥

    http://basic-whitegirl.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za komentáře :)