čtvrtek 3. listopadu 2016

Wellness & Beauty - tělové máslo a mléko | recenze

Tramtadadáá, ahoj, chtěla bych Vám představit jednu drogerkovou dokonalost. A to jakože fakt do-ko-na-lost. Kdyby to tu fungovalo jako v katalogu od Avon, že si můžete očuchat stránky, tak věřte tomu, že v tomhle případě bych si klidně osobně polila obrazovku počítače touhle úžasností, abyste si mohli taky čuchnout. Tělových mlék mám doma dost a máslo vlastně taky ne jen jedno. Když jsem šla do Rossmannu pro nějaké odličovací ubrousky .. (samozřejmě ty jsem si nekoupila).. tak jsem tam zahlídla velkou nálepku se slevou. Jako každého to i mě trefilo přímo do obličeje a tak jsem po tom sáhla.

Jako první Vám chci ukázat 
Tělové máslo s bambuckým máslem a mandlovým olejem - 200 ml.
 Měla by to být v prodejnách Rossmann novinka od srpna/září. Já už ho doma tak přes ten měsíc určitě mám a zkouším ho. V regálu byl sice lísteček se slevou, ale na internetu stojí přesně tolik, kolik stál v obchodě, tak těžko říct. A já ho koupila za 59,- Kč. Dále se v této sadě prodává i peeling, sprchový gel a mýdlo.




Co o něm píšou:
''Nechte se hýčkat jedinečnou kombinací vydatného bambuckého másla a sladkého mandlového oleje. Vyživuje namáhanou pokožku, poskytuje dostatečnou hydrataci a chrání před vysoušením. Pokožka je jemná a hebká. ''

Jak to vidím já: 
Tohle tělové máslo je naprostá pecka. Já jsem sice člověk, který je líný se mazat, ale tohle mě opravdu donutilo. A za tu cenu takový balík?  Další vůně, které jsem u nás v Rossmannu sice nenašla, ale v nabídce jsou.

- Vanilka & sezamový olej - sada obsahuje sprchový gel a koupelovou sůl.
- Mango & papaya - sada obsahuje sprchový gel a tělové mléko.
- Levandule & olivový olej - sada obsahuje sprchový gel a koupelovou sůl.
- Třešně & extrakt z růží - sada obsahuje tělový olej, tělové máslo, sprchovou pěnu, koupelovou sůl




Jak si vedl:
+ Dokonalá vůně, která vydrží skoro celý den
+ Pokožka je po něm úžasně hebká a jemná
+ Velké balení, které vydrží opravdu dlouho
+ Výběr dalších vůní
+ Nelepí
+ Cena
+ Rychle se vsakuje, je krásně našlehané
+ Příjemná konzistence, není příliš tuhé a krásně se rozpustí
+ Krásné balení

Zápor u něj snad ani neexistuje.

Jako druhé tu mám dvě 
Tělové mléka s vůní Manga a papay a Vanilky a sezamového oleje - oba 60 ml.
Já je mám v menší verzi, protože jsem bohužel velké balení u nás už nenašla. Cena tuším 30,- Kč.



Co o něm píšou:
''Účinek a péče. Zažijte nebeské štěstí v jediné receptuře. Lehké tělové mléko se rychle vstřebává, vyživuje pokožku a zajišťuje ji dostatečnou hydrataci. Vaše pokožka bude jemná a vláčná''

Jak to vidím já:
Opět dokonalá vůně manga a papáy. Miluju sladké a svěží vůně a tohle to přesně je. Popravdě ale potom vůně vanilky a sezamu už není podle mého vkusu, ale své nadšence si najde taky. Teď už jen čekám až se u nás objeví ve velkém balení.



Jak si vedl:
+ Krásné balení
+ Rychle se rozpouští
+ Hned se vsakuje
+ Božská vůně, taky vydrží věčně
+ Hydratovaná, jemná pokožka
+ Nelepí
+ Cena

- Z tohoto malého balení je docela problém produkt dostat ven


Celkový dojem z těchto produktů je nad očekávání perfektní. Jsem velice spokojená a nemůžu se dočkat až toho vyzkouším víc. Navíc ta cena je taky bezvadná.

Znáte tuhle značku? Jak se Vám výrobky zamlouvají? A co vaší pokožce dodává super hydrataci a zároveň super vůni?

16 komentářů:

  1. Pozeram, ze ide o celkom novy blog. Chvalim peknu sablonu a drzim palce pri blogovani :-)

    OdpovědětVymazat
  2. O týchto produktoch som zatiaľ nepočula ale zaujali ma:) Mimochodom, držím palce s blogom!:)

    Saja Frey blog

    OdpovědětVymazat
  3. Este som o tejto kozmetike vobec nepocula, ale vyzera krasne :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jednu malou verzi mám také doma. Vozím ji sebou na cesty :)
    Meet My Lovely World

    OdpovědětVymazat
  5. O tejto značke som ešte nepočula,ale vyzerá zaujímavo 😊 Držím palce s blogom 😊

    www.accessoriesforbeauty.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A ještě zajímavěji voní :3
      Moc děkuju! :)

      Vymazat
  6. O tejto značke som ešte nepočula, ale má pekný dizajn a vyzerá veľmi fajn ʕ•́ᴥ•̀ʔっ

    * Starostlivosť o pleť s Nobilis Tilia *
    * Kawaiibox giveaway *

    OdpovědětVymazat
  7. O značce jsem neslyšela, ale vypadá krásně :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  8. To máslo snad budu muset vyzkoušet :D taky jsem ten typ člověka, který je líný se mazat :D

    Maris Novotná

    OdpovědětVymazat
  9. Telové masla mám naozaj veľmi rada a myslím si, že toto by bolo pre mňa taktiež výhrou :)

    OdpovědětVymazat
  10. Telove maslo mango a papaya ma celkom zaujalo :) inak znacku nepoznam..
    Vitaj v blogerskej sfere a drzim palce :)
    Beauty shopaholik Tili

    OdpovědětVymazat
  11. Tyto produkty se přiznám neznám o to víc mě po přečtení lákají k vyzkoušení :-)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za komentáře :)