pondělí 5. prosince 2016

Jak pečuji o své vlasy - základ

Krásné mrazivé pondělí všem. Vítejte na mém blogu a zároveň u nového článku. Doufám, že aspoň vy, které práce donutila vyjít z domu máte jakš takš přijatelné počasí. U nás je od rána jinovatka, -9°C a taková zima, že se nehodí nikam chodit.. teď díky bohu za intrácké teplo a za to, že mi stačí sejít jedno patro a jsem ve škole :D ..
Nicméně k článku. Docela dlouho jsem přemýšlela, jaké produkty sem vlastně zařadit, protože jich používám opravdu nespočet a nechtěla jsem, aby to byl článek na dlouhé čtení. Vybrala jsem jich teda pár, které můžu doporučit a které se mi osvědčili.





Čím si myju vlasy?

Gliss Kur oil nutrive šampon, 250 ml

Cena cca 55 Kč,-

Co o něm píšou:

''Poddajnost, lesk a ochrana před třepením konečků. Receptura s 8 prvotřídními oleji a keratinem hloubkově regeneruje vlasy bez zatížení. Až o 90% méně roztřepených konečků''

Co na něj říkám já:

Co se týče šamponů, nemám žádný stálý produkt, protože ráda zkouším nové produkty a obzvlášť na vlasy. Popravdě ale koho by tenhle popis, který slibuje pro mě zázrak nedonutil ke koupi? Potřebovala jsem pro své vlasy regeneraci a taky ošetřit konečky. Mám ho už docela dlouho, ale už je skoro vypotřebovaný. Nevím jak velkou zásluhu na tom má tenhle šampon, ale se vším co používám mám od roztřepených konečků z 90% opravdu pokoj. Šampon hezky voní, dobře pění, je fajn.





Manufaktura vlasový balzám s vínem a panthenolem pro normální až suché vlasy, 200 ml

Cena cca 160 Kč,-

Co o něm píšou:

''Vinný vlasový balzám pro normální až suché vlasy napomáhá snadnému rozčesávání vlasů po umytí a odstraňuje z nich nežádoucí elektrostatický náboj. Díky vysokému obsahu vína bohatého na ovocné kyseliny, panthenolu, glycerinu a výtažku z obilných klíčků poskytuje vlasům potřebnou regeneraci, hydrataci a ochranu. Svěží vinná vůně s ovocnými tóny vlasy po umytí nádherně provoní.''

Co na něj říkám já:

Tohle je můj obecně třetí kondicionér. Nikdy dřív jsem je nepoužívala a začala jsem snad někdy o prázdninách minulého roku. Ani nevím proč. Taktéž splňuje to co slíbí a vlasy jsou po něm úžasně jemné, krásně se rozčesávají a ta vůně je naprosto úžasná. Navíc i vydrží. Kondicionér jsem taky měla zatím po každé jiný takže až ho dodělám mrknu po jiném. Ale rozhodně doporučuju.





Po umytí šamponem a kondicionérem vlasy vymačkám a vysuším ručníkem. Vlasy si ve většině případů nefoukám. Pouze v případě, že někam spěchám a potřebuji aby rychle uschly. Tudíž až jsou vlasy skoro suché, nastříkám na konečky a do vlasů


Gliss Kur ultimate repair kůra pro regeneraci a lesk, 100 ml

Cena cca 80 Kč,-

Co o ní píšou:

''Speciální receptura s 3 násobnou koncentrací Komplexu tekutého keratinu cíleně vyplňuje poškození vlasu jak uvnitř tak na jeho povrchu, regeneruje vlasovou strukturu a redukuje lámavost vlasů až o 95 %.''

Co na ni říkám já:

Po proschnutí vlasů do nich nastříkám buď olejíček nebo nějakou bez oplachovou kůru. Tahle byla příjemná, hezky voněla, nemastila vlasy a byla fajn. Rozhodně věřím tomu, že v kombinaci s šamponem dodává bezva regeneraci. Škoda jen, že se rychle vypotřebovává.



Každý den buď ráno nebo večer stříknu do vlasů 


Gliss Kur regenerační expres balzám na regeneraci a rozčesání, 200 ml

Cena cca 100 Kč,-

Co o ní píšou:

''Okamžitě snadné rozčesávání a regenerace i extrémního poškození
Vyšší odolnost a poddajné vlasy i pro extrémně poškozené a suché vlasy: Regenerační Expres balzám ULTIMATE REPAIR poskytuje okamžitě snadné rozčesávání vlasů bez oplachování!''
Co na ni říkám já:
Tenhle sprej na rozčesávání mám snad už 3-4 balení a jsem s ním spokojená. Nepociťuju úplně že by nějak dokonale pomáhal k tomu rozčesání, ale opět v kombinaci s ostatními produkty cítím, že něco dělá a jsem s ním spokojená. Vlasy po něm nelepí, hezky voní, sprej vydrží dlouho.


Když to nejde jinak, nebo to jednoduše není tak úplně ono tak používám suchý šampon.
Batiste - Floral, 200 ml
Cena cca 120 Kč,-
Co o něm píšou:
''Suché šampony Batiste osvěžují, oživují a zanechávají vlasy čisté a objemnější. Vhodné pro všechny typy a barvy vlasů. Během jedné minuty vypadají vlasy znovu báječně – zcela bez použití vody. Jednoduše nastříkejte na přední linii vlasů, vmasírujte a upravte jako obvykle.''
Co na něj říkám já:
Šampony od Batiste jsou jednička. A navíc jsou jediné, které mi s vlasy něco dělají. Kromě šamponu pro brunety mi všechny dělají bílé fleky, ale to není nic co by se po vmasírování a následném vyčesání neztratilo. Dodají objem, vlasy po něm působí čistě a upraveně. Navíc krásně voní. Měla jsem od Batiste spoustu druhů a výborné jsou všechny. Jiný suchý šampon už nechci.



Další produkty tu mám dva na ochranu před teplem. Jak už jsem psala, vlasy si foukám jen opravdu vyjímečně, ale za to jsem si je jednu dobu každý den neustále žehlila. Teď už se to taky snažím omezit, ale u tohohle mi to nějak nejde :D
Got2b quardian angel sprej pro ochranu před teplem, 200 ml
Cena cca 120 Kč,-
Co o něm píšou:
''ochranným sprejem got2b guardian angel, který vlasy ochrání až do teploty 220°C, tvoje vlasy lehce odolají žehličce, kulmě i fénu. Ochranný sprej got2b guardian angel navíc tvůj účes vylepší o nádherný lesk.
Každodenní fénování a žehlení zanechává vlasy matné, poškozené a bez lesku. Tahle bezva vychytávka vytváří štít pro tvůj účes a zanechává vlasy flexibilní a plné božských odlesků. Objev nebe na zemi pro tvé vlasy''
Co na něj říkám já:
Tenhle produkt už mám dlouho a docela flákám jeho používání. Naštěstí už jsem ale na konci. Nevím jak moc funguje, osobně si myslím, že pokud vlasy pálíte žehličkou nebo fénem, nepomůže vám ani duch svatý, natož tak spreje. Nicméně jako prevence dobrý. Docela i hezky voní ale ohromě, ale neskutečně moc slepuje vlasy a dost to tahá když to pak musíte vyčesat takže už jen kvůli tomu bych ho asi nechtěla.



Balea trend it up ochraný sprej před teplem, 200 ml
Cena cca 100 Kč,-



A pochopitelně sem tam je potřeba pořádná fixace. 
Taft keratin complete lak na vlasy, 250 ml
Cena cca 70 Kč,-
Co o něm píšou:
''Lak na vlasy Taft Keratin Complete je k dostání se stupněm fixace 3 (extra silný) nebo 4 (ultra silný). Účinné látky vytváří kolem vlasů ochranný štít. Ten je pomáhají chránit před vnějšími vlivy, jako je UV záření a vlhkost. Vlasy jsou pak stoprocentně posílené a zpevněné až na 48 hodin a přitom se snadno rozčesávají.
Speciální receptura 3 Weather Taft chrání vaše vlasy před větrem, vlhkostí a UV paprsky. Aplikujte ze vzdálenosti 30 cm. Pro maximální objem: nastříkejte přímo ke kořínkům. Aplikujte pouze krátkými střiky.''
Co na něj říkám já:
Laků už jsem vystřídala spousty a mám na ně jediný nárok. Aby mi s ním účes pořádně držel. Co se týče tohohle tak jeho fixace vítr rozhodně nezvládne a co se týče rozčesávání, tak vlasy dost slepí. Není ale určitě špatný, spíš už jsem měla dost lepších. Docela hezky voní a s jednoduchými účesy nebude mít problém, extra silná fixace to ale rozhodně není.



Protože některé produkty jsou už u konce, chystám se na další dva od Avonu, které mi je (doufám) spolehlivě nahradí. Psala jsem o nich v tomhle článku -



A na konec čím se češu?
Co se týče mých kartáčů ve vlastnictví mám pouze 3.
Tuppírovací hřeben Ebelin - 120 Kč,-
Používám občas na natupírovaní nebo dodání objemu, mám ho dlouho a stále drží.
Kulatý kartáč Babyliss - 250 Kč,-
Tenhle jsem si koupila s velkým očekáváním a nakonec mu ani tolik pozornosti nevěnuju. Sem tam se s ním pročísnu, ale většinou je jen na poličce.
Tangle Teezer - tehdy za 400 Kč,-
Všemi známý kartáč. Používám ho neustále, hezky se mi s ním manipuluje, dobře se drží, neškube vlasy je moc fajn. Už ho mám taky dlouho tak se chystám na výměnu za nový. Pokud ho zatím nemáte určitě vám ho můžu doporučit.
Omlouvám se, pokud objevíte nějaký ten fialový vlas, z toho kulatého to dost dobře nejde dolů :D

Jak jste si mohli všimnou nepoužívám nijak drahé nebo speciální produkt. Ovšem teď chystám recenzi a objednávku z Lushe tak uvidíme. Kdyžtak mi dejte vědět jestli by o ni byl vůbec zájem :)
Se kterým produktem máte zkušenosti? Co Vám vyhovuje nebo naopak nevyhovuje?

28 komentářů:

  1. GK šampón som aj ja používala a celkom som s ním bola spokojná, keď spotrebujem tie, ktoré ešte mám, tak sa ku nemu asi vrátim:) taktiež používam ten balzám od tejto značky a som veľmi spokojná:) Batiste suchý šampón som teraz začala používať a myslím, že mám presne tento. Jediné, čo mi vadí, je jeho silná parfumácia. Mám ešte jeden a s ten je super:) Balea ochranný sprej je moja stálica, kupujem si ho stále dookola a Tangle Teezer je skvelý do kabelky alebo na cestovanie:)

    Saja Frey blog

    OdpovědětVymazat
  2. Měla jsem ten šampon, regenerační balzám a sprej na rozčesávání, byly fajn :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda že vyhovovaly, jsou to fajn produkty :)

      Vymazat
  3. Super článek, hodně věcí z toho používám, ale hodně taky neznám a zkusím :)
    Ejnets in Lisboa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! :) Určitě zkus, pokud si nenadeš cestu ke všem, tak minimálně ten balzám je povinnost! :D

      Vymazat
  4. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  5. Ten Glisskur na sprej mám také, úplně ten stejný černý a mám ho hrozně ráda, jesště jsem používala na lesk vlasů a ten voní snad ještě víc.:)


    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  6. S Gliss Kur veľmi nemám skúsenosti a vždy siahnem po nejakom inom. Na druhej strane batiste milujem a je to bezkonkurenčne ten najlepší suchý šampón. :)

    www.thefashiontwiins.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  7. S Gliss Kur veľmi nemám skúsenosti a vždy siahnem po nejakom inom. Na druhej strane batiste milujem a je to bezkonkurenčne ten najlepší suchý šampón. :)

    www.thefashiontwiins.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  8. Super článek!:-) Některé věci ráda vyzkouším.
    Rozka's my name

    OdpovědětVymazat
  9. Tak ten ochranný sprej před teplem se teď venku asi moc neužije :D nicméně na léto je to super nápad, já používám jen olejíčky proti vysoušení vlasů :) Jinak si vystačím tak maximálně se šamponem a kondicionérem, v tomhle směru jsem trochu nepolíbená :D
    www.linheart.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No on je myšleno "před teplem" jako horko žehličky, fénu, kulmy a pod :)
      Chápu, já toho mám na vlasy tolik, že mi stejně furt přijde že toho mám málo :D

      Vymazat
  10. Ten šampon jsem taky měla, ale mě teda vůbec nesed, úplně mi hrozně moc mastil vlasy :D :D
    Batiste je skvělý, suchý šampon jedině od nich. :) Tangle teezer je taky takový zázrak, mě nejvíc vyhovuje v tom držení, normální hřeben už nad ani držet neumím :D
    Taky si plánuju koupit nový, protože v tom mém hřebenu se postupně usazuje špína, která už moc nejde dolu :/ :D
    DENYII

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No mě se začaly vlasy mastit až už jsem ho měla skoro dopotřebovaný tak nevím jestli jsem jen měla pozdní reakci :D
      Naprosto souhlasím :)

      Vymazat
  11. Gliss Kur je klasika, kterou mám moc ráda a bez sucháčů od Batiste si už život asi také nedokážu představit :-)
    Ennepenne.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Gliss kur je moja oblubená kozmetika na vlasy i ked šampon moc nepoužívam lebo sa mi ztoho mastia vlasy ale inak všetky ich produktu milujem ! :) Tammybeaty

    OdpovědětVymazat
  13. Skvelé! Tangle Teezer mám veľmi rada :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  14. Je vidieť, že sa o svoje vlasy naozaj staráš. Páči sa mi, že v tvojej vlasovej kozmetike vidím aj suchý šampón. Je to podľa mňa naozaj záchrana v nevyhnutnosti. A aj Tangle Teezer mám veľmi rada. Osobne mmám ružovo tyrkysový bez krytu a taký istý aj na záhrade :) Veľmi sa nám osvedčil

    Čo je dobré to musím mať aj s novou vianočnou GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  15. Batiste je aj moje must-have a obľúbený suchý šampón... vlastne iný ani nemám :DD Okrem toho ja používam Ziaju a L'oreál :)
    Caroline

    OdpovědětVymazat
  16. Gliss Kur balzamy používam už roky. Sú super

    AN Beauty Blog

    OdpovědětVymazat
  17. Gliss Kur šampon je výborný, použivala jsem ho v létě vždy u moře na dovolené, protože krásně hydratoval vysušené vlasy. Rozhodně si ho v Čechách přes Vánoce musím koupit!

    Travel with Marky || Život v Americe

    OdpovědětVymazat
  18. máš skvelé produkty na vlásky :) Gliss Kur mám veľmi rada a používam tiež :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  19. šampón je naozaj super, ja sama som ho už tiež mala :)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovědětVymazat
  20. Love Gliss Kur hair spray!
    I`m following ur blog with a great pleasure via GFC
    Please join me
    Sunny Eri: beauty experience

    OdpovědětVymazat
  21. mám doma express balzám na rozčesávání a jsem s nim také hodně spokojená, bez něj bych si vlasy asi vytrhala, jak si už na kondicioner navykly.
    Esthe Jones

    OdpovědětVymazat
  22. Batiste i Gliss Kur jsou mé stálice už dlouho....a určitě ještě dlouho budou ! :)

    LenaČerge

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za komentáře :)