pondělí 23. ledna 2017

Hebké nohy s produkty od ANPRO

Zdravím Vás milí čtenáři po opravdu neskutečně dlouhé době. Můj notebook je konečně v rámci možností v provozu a já můžu zase psát. Byl to nezvyk, ale bohužel, co se dá dělat že.
Nicméně dnešní článek se bude týkat kosmetiky v péči o nohy. Na portálu BLOGERKY.CZ byla spuštěna výzva o produkty značky ANPRO. No a to bych nebyla já, abych ráda nevyzkoušela nějakou tu novou kosmetiku. Protože mě popraskané paty a celkově ne moc vzhledná chodidla zlobí už docela dlouho, řekla jsem si, že to zkusím a světe div se, Pavlínku opravdu vybrali do výzvy. Byly mi zaslány 3 produkty v plném balení a dva vzorečky jako bonus. A co že jsem tedy měla možnost vyzkoušet?



Krémový peeling na nohy - 110 ml, cca 50 Kč

Co o něm píšou:
''Krémový peeling na nohy ranní rosa s glycerinem, ureou, lněným a avokádovým olejem. Odstraňuje odumřelé buňky pokožky nohou, napomáhá lépe vstřebat účinné látky. Krémový peeling nohou určený pro odstranění vysušené a zrohovatělé pokožky nohou, regeneruje kuří oka, popraskané paty, olupující se pokožku a napomáhá lepšímu vstřebání účinných látek, abrazivní částice úspěšně odstraňují ztvrdlou a odumřelou kůži.''

Jak to vidím já:
Peeling jsem použila večer ve sprše. Čekala jsem, že bude trochu drsnější, ale nakonec to ani nevadí. Konzistence poměrně jemná s malými zrníčky. Parfemace mi připomíná spíš něco na nádobí než produkt na nohy. Je to ale individuální a po umytí nejde cítit. 

Celkový dojem:
+ Konzistence
+ Hebké paty
+ Pokožka zůstane jemná

- Zrníček by v peelingu mohlo být víc
- Parfemace - tady je to velmi individuální





Krém na nohy osvěžující šalvěj - 110 ml, cca 50 Kč

Co o něm píšou:''Krém na nohy osvěžující šalvěj s komplexem z hroznů a mandlového oleje. Zklidňující a osvěžující péče pro unavené nohy. Vhodný pro osoby trpící nadměrným pocením nohou. Obsahuje výtažky z šalvejě, která má antiseptické, antibakteriální, protiplísňové a osvěžující účinky.''

Jak to vidím já:
Krémem jsem si nohy natřela po sprše, abych je oživila a osvěžila. Konzistenčně je téměř stejný jako peeling. Velmi dobře se vsakuje a hydratuje pokožku. Opět musím vytknout parfemaci, protože mi prostě nesedí. To je ale opět jen můj osobní problém. Krém má 110 ml a stačí ho opravdu velice málo. 

Celkový dojem:
+ Jemná konzistence
+ Stačí velice málo
+ Hezky se roztírá
+ Nezanechává film
+ Svěží pocit
+ Docela rychle se vsakuje
+ Nohy zůstávají jemné a hydratované

- Poměrně intenzivní parfemace
- Vůně mi nesedí






Co o něm píšou:
''Hydratační a regenerační krém na nohy. Skutečně hydratuje a regeneruje suchou a drsnou kůži nohou. Dokonalá péče díky obsahu glycerinu, 5% močoviny (urea), broskvového oleje a lannolinu. ''

Co na něj říkám já:
Tímhle krémem jsem si nohy natírala každé ráno, abych je probudila. Ze všech produktů mi tenhle krém vyhovoval asi nejvíc jak konzistencí tak účinkem. Jediný co bych tomu vytkla je balení, protože když už jsem ho otevřela tak pumpička nešla zase zavřít, ale to je taky asi jen má chyba.

Celkový dojem:
+ O něco hutnější než peeling
+ Hezky se roztírá
+ Nohy hezky hydratuje
+ Zůstávají krásně jemné a hebké
+ Jemná našlehaná konzistence

- Parfemace asi u všech produktů stejná
- Balení s pumpičkou by vyhovovalo, kdyby mi šlo i zavírat




Vzorečky na závěr:
Jako malá pozornost mi přišli i vzorečky. 
Abych pravdu řekla, tyto vzorečky jsem zatím nezkoušela ale na masku na vlasy se moc těším.


Závěrem:
Co se týče značky i produktů, byla jsem mile překvapena. Produkty (alespoň co se týče mích nohou) fungují dobře. Co se týče konzistence i výsledků jsem spokojená. Jediná věc, kterou bych vytkla je snad jen ta parfemace, která je jak už jsem psala individuální, ale mě prostě nevyhovuje. Vše ostatní je na jedničku.

Máte s touto značkou nebo s produkty zkušenost? Co používáte na popraskané paty a chodidla?

23 komentářů:

  1. O tejto značke som doteraz nepočula, ale vyzerá zaujímavo :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak o tejto značke počujem prvý krát :) xx
    Simona | l i v e i n f o x w o r l d

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkný článek :-) značku znám a jsou to super produkty za super ceny :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
  4. Tuhle značku neznám, ale asi jí zkusím. Mám stejné problémy s chodidly jako ty. Také mám popraskanou kůži a moc mi na to krémy na nohy nepomáhají, tak by mi snad mohly pomoci tyto produkty :)
    Inspiration by Linda

    OdpovědětVymazat
  5. Vůbec neznám, ale s popraskanými patami mám také problémy. :/ Takže díky za tip. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Tyto produkty vůbec neznám, ale děkuju za tip! Zkusím na to mrknout. S patami mám taky problém, ale zlepšilo se mi to používám el. pilníku a mazáním...
    Meet My Lovely World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Elektrický pilník taky používám a je to super věc. Každopádně po kombinaci s krémama a peelingem jsou aspoň hydratované a ne takové struhadlo jako dřív :)

      Vymazat
  7. Túto značku nepoznám, ale vyzerá naozaj super! Skvelá recenzia :)
    my blog: THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  8. počujem o tejto značke po prvý krát ale v zime sa čokoľvek hydratačné na ktorúkoľvek časť tela proste hodí :D
    Ivana xx

    OdpovědětVymazat
  9. o tychto rpoduktoch som este nepocula budem musiet vyskusat lebo moje labky su v katastrofalnom stave same behanie, chodenie a tak
    galantosfun

    OdpovědětVymazat
  10. ty jo, tuhle značku vůbec neznám :). nedám dopustit na krém na nohy od Oriflame :)

    OdpovědětVymazat
  11. Páči sa mi kvalitná recenzia, som rada, že píšeš takto pravdivo :) Fotografie by mohli byť aj väčšie, lebo dokopy nič nevidím, ale inak dobrý článok :)

    Viki z https://vikimartoncikova.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju za připomínku, dám to dokoly :)

      Vymazat
  12. Ocitla jsem se tu náhodou, ale co mě jako první zaujalo byly tvoje vlasy, jsou parádní! :)
    www.andie-chambers.com

    OdpovědětVymazat
  13. No něco takového bych na svoje paty taky potřebovala, takže si mě docela přesvědčila, že bych mohla zkusit zrovna tyhle produkty :)

    OdpovědětVymazat
  14. Tuto značku vůbec neznám, ale také mám problém se suchými chodidly! Tak se po ní určitě podívám!

    http://basic-whitegirl.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za komentáře :)