Konopná kosmetika Cannaderm

22:42:00

Přeji krásný středeční večer. Vítám Vás zase po dlouhé době u nového článku. Mám po takové době nepsání v záloze spoustu recenzí a článků, které snad v nejbližší době vydám. Pro dnešek bych Vám ale ráda představila konopnou kosmetiku značky Cannaderm. Tuhle kosmetiku jsem mohla vyzkoušet díky portálu www.blogerky.cz, který nabízí spoustu krásných výzev a užitečných článků. Zkusila jsem tedy štěstí a byla jsem do výzvy vybrána i já. Podotýkám tedy, že tyhle produkty mi byly zaslány zastoupením značky www.cannaderm.cz.




Něco málo o firmě:
"Speciální konopná kosmetika značky Cannaderm existuje úspěšně již od roku 2002, kdy ji na český trh zavedla firma CANNABIS Pharma-derm, s.r.o. zabývající se vývojem, výrobou a prodejem kvalitní speciální kosmetiky a potravinových doplňků využívajících léčivý efekt konopí. Kvalita značky Cannaderm je ověřená především 12 lety úspěšného fungování a setrvalou spokojeností zákazníků. Veškeré produkty Cannaderm se vyrábí dle originálních receptur přímo v ČR. Portfolio značky Cannaderm je velmi široké. V ucelených produktových řadách nabízí spotřebitelům komplexní řešení jejich zdravotních potíží či specifik určitých typů kůže."

O značce jsem toho četla poměrně dost a působila dost zajímavě. Do této doby jsem žádnou jinou konopnou kosmetiku nezkoušela, protože jsem k ní byla popravdě dost skeptická. Všechny produkty mají zajímavé složení a jelikož mám hodně citlivou pleť, šla jsem s radostí do toho. A co jsem tedy testovala?


Co o něm píšou?
"Aknea krém je pro každodenní péči o pokožku s projevy akné a s nadměrnou tvorbou kožního mazu. Vylepšená receptura krému obsahuje přírodní složky, které výrazně redukují nepříjemné projevy spojené s akné jako je nadměrná tvorba kožního mazu, ucpané, zarudlé a zanícené póry, uhry, komedony atp. Pro viditelný efekt je nutná dlouhodobá a pravidelná péče o uhrovitou pokožku."

Co na něj říkám já?
Krém jsem podle doporučení nanášela 2x denně. Ráno i večer vždy na vyčištěnou pleť. Krém má příjemnou konzistenci, rychle se vstřebává a nepůsobí na pleti jako maska. 75ti gramové balení je naprosto dostačující, jelikož krému není potřeba tolik. Nenanášela jsem ho na celý obličej, ale pouze na místa s jizvičkami nebo pupínky - a že jich bylo docela dost. K mému překvapení krém nevysušuje a je to velmi dobrá alternativa drahých krémů, které slibují hory doly. Pupínky se zmírnily a pleť byla taky méně mastná. Co se týče jizviček a drobných flíčků, ty bohužel nezmizely. Jen je škoda, že krém tak smrdí (alespoň mě), takže jsem se musela dost přemlouvat, abych si ho na obličej dala :D po delším používání ale výsledek stojí za to.

Celkový dojem:
+ Balení
+ Příjemná konzistence
+ Rychle se vstřebává
+ Nezanechává nepříjemný film
+ Stačí ho málo
+ Nevysušuje

- Parfemace
- S jizvičkami si neporadí



Co o něm píšou?
"Aknea ošetřující voda pro každodenní péči o pokožku s projevy akné a nadměrnou tvorbou kožního mazu. Certifikovaná přírodní receptura s alkoholem a bylinnými extrakty působí antibakteriálně, účinně čistí a tonizuje mastnou a uhrovitou pleť. Dlouhodobá a pravidelná péče programem aknea zmírňuje nepříjemné projevy spojené s akné jako je nadměrná tvorba kožního mazu, ucpané, zarudlé a zanícené póry, uhry, komedomy atp."

Co na ni říkám já?
Pleťovou vodu jsem používala vždy před tím, než jsem nanesla krém. Vodička barvou i vůní připomíná Jägermeistera. Nelepila a byla na pleti příjemně chladivá. Jediné, co mi opět vadilo bylo to, že jde z obličeje hodně cítit alkohol. Určitě bych si ho tedy nedávala na obličej ráno, pokud bych po chvilce měla někam jít. Na druhou stranu když se podíváme na složení a vezmeme v potaz parfemaci konopí, dalo se něco takového očekávat. Celkově mi voda vyhovovala víc než samotný krém.

Celkový dojem
+ Nelepí
+ Příjemná na pleti
+ Odmastí obličej
+ 200ml lahvička

- Alkoholová parfemace
- Jde z obličeje hodně cítit



Znáte kosmetiku Cannaderm? Jaký z produktů Vám vyhovuje nejvíc nebo naopak nevyhovuje vůbec?

You Might Also Like

12 komentářů

  1. o značke som, myslím, už počula, ale neskúšala... však myslím, že by som veľmi chcela! :).

    KEJMY ♥.

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem si chtěla od této značky taky něco pořídit :)

    OdpovědětVymazat
  3. Wow! Looks really interesting!

    I hope that you visit my blog and maybe stay for longer!
    spiked-soul.blogspot.com

    Like Spiked Soul on FACEBOOK


    Kisses
    Elwira Charmuszko

    OdpovědětVymazat
  4. Výrobek jsem ještě nezkoušela, ale možná se na něj někdy v drogerii mrknu.
    SimonetaBlog

    OdpovědětVymazat
  5. Já jsem se akorát koukala na nabídku téhle značky, ale nic od nich nemám. Zkoušela jsem jen u kamarádky nějakou vodu a je pravda, že alkohol byl taky dost cítit a celkem vysušovala, a to já nemůžu...

    OdpovědětVymazat
  6. O této kosmetice jsem už slyšela mnohé, musím jí konečně také vyzkoušet.
    Ennepenne.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Ještě jsem tuhle značku nezkoušela, ale vypadát to dobře.

    OdpovědětVymazat
  8. Tuhle kosmetiku jsem ještě nezkoušela, ale vypadá zajímavě :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  9. Túto značku vôbec nepoznám, ale vyzerá naozaj skvelo :)
    my blog: THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  10. Nikdy jsem velké problémy s akné neměla, ale když už jsem nějaké v pubertě měla, tak jsem používala produkty od téhle značky. Konopí mi teda vonělo, ale každému to taky nesedne :D Každopádně mi produkty dost pomohly a i to minimum akné vymizelo :)
    Inspiration by Linda

    OdpovědětVymazat
  11. Jsem moc vděčná za recenzi zrovna téhle značky! už jsem na ně někde koukala a vypadá to vcelku zajímavě. Jen mě trochu překvapila vuně alkoholu u té vody.. to nezní moc dobře.

    OdpovědětVymazat
  12. škoda tých jazvičiek, ale inak vyzerá kozmetika pekne :)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za milé komentáře :)

Translate

Oblíbené články

Vyhledat na blogu