Outfit #1 - e-shop Manzara.cz | Jsou při spolupracích přípustné jen kladné recenze?

14:46:00

Ahoj a krásný den všem. Dnes jsem Vám chtěla vydat můj první outfitový článek a začít tím takovou tu sérii postů na téma oblečení, ootd a podobně. Nicméně dnes to nebude jen o outfitu, ale i o špatné zkušenosti z e-shopem Manzara.cz takže budu ráda, pokud vydržíte číst až do konce a napíšete mi, co si o tom myslíte vy, jestli máte stejný názor nebo tak to vlastně celé vidíte :)


Už je to možná i víc než dva měsíce, kdy mi přišla nabídka na spolupráci se zmiňovaným e-shopem. V první chvíli jsem měla samozřejmě radost, jelikož nabízí opravdu krásné věci a mají fajn nabídku. Paní mi tehdy napsala, že si můžu vybrat co budu chtít, do určité částky. Měla jsem vyhlédnutých pár věcí, které se mi na e-shopu zalíbily, takže bylo docela těžké vybrat tu jednu věc, kterou chci domů. Nicméně nakonec jsem se zaměřila na kategorii svetry, kde se mi zalíbil cardigan, který za chvíli uvidíte na fotkách. Počáteční domluva byla fajn. Hned bylo domluvené co bych chtěla a samozřejmě sjednané i nějaké ty podmínky, které na oplátku oni žádají. S tím jsem problém neměla, jelikož drtivá většina spoluprací u všech blogerek obsahuje nějakou formu propagace a reklamy na danou firmu. V mých podmínkách bylo mít v článku uvedené 3 odkazy na e-shop, které splním, ale řeknu Vám k nim celou story, která tuhle spolupráci provázela. 



Jak už jsem psala, zpočátku byla spolupráce fajn a jednání rychlé. Má nespokojenost začala při převzetí zásilky, která bohužel trvala podstatně déle, než těch 3 -5 dnů, které mají uvedené na stránkách, tudíž o nějakém rychlém dodání tu nemůže být řeč. Na balíček jsem se ale stále těšila a měla jsem už od začátku vymyšlené, že spolupráci pojmu jako outfitový článek a viděla jsem jak a kde ho nafotím. No.. balíček jsem rozbalila, ale to co mi přišlo bylo šílené. Opravdu to vypadalo jako by to sešily v rychlosti snad někde na poště. Na zádech byla vada, která vyloženě bila do očí a vzor k sobě sešitý tak, že to bylo až hnusné.

Okamžitě jsem to tedy vyfotila a poslala paní email, že pokud chtějí posílat oblečení za účelem nějaké reklamy, měly by si dávat pozor na to, co vlastně lidem pošlou a že jim buď pošlu zboží zpět s tím, že spolupráci ruším nebo se domluvíme jinak. Mě bylo zboží zaslané zdarma, ale jaká asi může být spokojenost u lidí, kteří by si za svetřík zaplatily 700,- Jako odpověď mi přišla zpráva s omluvou a tím, že mi zboží zašlou znovu. 3 týdny se nic nedělo a najednou mi opět přišel email, že zboží, které jsem si vybrala už nemají a ani mít nebudou. Vybrala jsem teda jiný kabátek, na který mi následně opět a znovu přišel email, že ze skladu automaticky odeslali zboží, které jsem si objednala prvně. Což nechápu, když ho teda už neměli mít :D ale když jim prý napíšu HEZKÝ ČLÁNEK tak si můžu třeba potom ještě něco vybrat.. To mě dost pobavilo, jak s takovým přístupem můžou chtít hezký článek, to fakt nechápu.

No tentokrát už přišlo zboží v pořádku, ale po takové době, že to snad opravdu není možné. Čistě náhodou jsem ale narazila i na blog jedné slečny, která s tímto e-shopem taky spolupracovala a po mém komentáři, ve kterém jsem psala, že mi zboží zatím nepřišlo, ale že jsem kolem celé spolupráce měla strašnou komedii, mi odpověděla, že ani ona to neměla zrovna v pořádku takže  vidím, že nejsem jediná a asi to o prodejci dost vypovídá. Koukala jsem se i na materiál, ale od pohledu i na omak jsou oba z jinak kvalitního materiálu a bohužel ten poškozený, je kvalitnější než ten bez vady.



Pro představu - tohle je první svetřík co mi přišel. Ikdyž to na fotce asi nevypadá, reálně to strašně bije do očí.



Horní kus je s vadou, spodní je ten, který přišel ''v pořádku''. Myslím, že ikdyž ne tolik, i z fotky jde poznat, že vadný vypadá podstatně kvalitněji a podle mě tohle opravdu není cardigan, za který by snad kdokoliv byl ochotný zaplatit 700,-.

Abych ale prodejce jen nekritizovala, tak až na tu šílenou komedii kolem celé spolupráce, která mě už začala pomalu vytáčet, přišel podruhé konečně docela ''hezký'' svetřík. Paní, která to se mnou vyřizovala se hned při prvním failu omluvila, ale bohužel špatné špatným těžko nahradíš. Ve svetříku sem tam nějaká nit trčela, ale oproti ostatnímu jsem si řekla, že už to radši nechám být. Nenašla jsem už konkrétní cardigan na jejich e-shopu, ale objevila jsem úplně ten stejný, který je mimochodemm dvakrát tak levnější něž u Manzary. Takže pokud by se Vám líbil, v levnější variantě je TADY.

Co jsem tímhle vlastně chtěla říct? Že opravdu není potřeba psát kladné recenze jen kvůli tomu, že jste něco dostaly zadarmo. Použiju slova EL, která na svém blogu psala něco ve smyslu ''Proč chválit něco co mi nevyhovuje jen proto, abych dostala zadarmo znovu něco dalšího, co mi nebude vyhovovat úplně stejně..'' Takže si myslím, že je vždy lepší napsat objektivní recenzi, než chválit něco jenom proto, že jste za to nemuseli platit. A konkrétně u tohole e-shopu jsem si pohledala, že hodně podobné nebo dokonce i stejné věci sežete o hodně levněji na jiných stránkách - viz odkaz. Dokonce mimochodem i na AliExpressu mají většinu z jejich nabídky :)





/ Cardigan - Manzara.cz / Tričko - Sinsay / Džíny - Terranova / Kabelka - C&A / Boty - Adidas / Vlasy - moje :D /



Mimochodem fotky mi fotil přítel, který se zrcadlovkou v životě téměř nic nevyfotil - natož lidi. Ale já jsem spokojená, takže prosím o pochopení :D


Já budu ráda pokud mi napíšete jaký na takový přístup, nebo celkově objektivitu recenzí máte názor vy, nebo pokud jste se s něčím takovým už taky setkaly. A můžete mi i napsat jestli se Vám outfit líbí, to budu taky ráda :D

Mějte se krásně, P.

You Might Also Like

45 komentářů

  1. To je smutné, já naštěstí měla zatím jen samé dobré spolupráce :). Ale tohle je teda fakt dost šílený :/

    https://gingerjannie.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě taky, ale teď to bylo poprvé co jsem se opravdu nestačila divit.

      Vymazat
  2. Škoda, ale jinak pěkný článek a líbí se mi jak jsi to podala :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  3. Kamarádka s tímhle e-shopem též měla spolupráci a taky byl problém.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No právě, není to první a bohužel ani druhý nebo třetí člověk, který "dopadl stejně". To už o prodejci opravdu vypovídá.

      Vymazat
  4. Musím přiznat, že mě tenhle typ článků propagující kosmetiku a oblečení vůbec nezajímá, ale líbí se mi, že jsi fér a že jsi napsala recenzi, kterou ty považuješ za objektivní, ne propagaci zboží, které akorát zklame zákazníky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Beru tohle za samozřejmost, protože nevidím důvod propagovat, nebo doporučovat něco co se opravdu doporučit nedá ať už jsem toho dostala zadarmo sebevíc.

      Vymazat
  5. Já naštěstí na takovou spolupráci ještě nenarazila. Vždy proběhlo všechno bez problémů a mohla jsem si o výrobku napsat co chci, dle svého uvážení. S tímto e-shopem zkušenost nemám a po přečtení ji ani mít nechci. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No právě já až to teď taky ne :D To buď ráda :)

      Vymazat
  6. Wow, no mně přišla mikina v pořádku :) Dokonce jsem takovou fakt chtěla. Není sice tak teplá jak vypadá na fotce v eshopu, ale pekna je. Nicmene cela Manzara mi nesedí stylem oblékání, takže já bych si stejně nic jiného nevybrala.

    A u mě komedie už taky pomalu začíná, když chce paní najednou ještě další fotky eshopu atd., ale na to kašlu, to v dohodě nebylo :)
    JANNIEBEL

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak se hlavně nenech :) předpokládám, že jsi měla stejné podmínky jako já a ty jsi jak jsem viděla splnila. Takovéhle diktování je šílené, nemluvě o tom, když už máš článek dávno napsaný.
      Mě mimochodem paní ani nenapsala nějakou reakci, když jsem jí poslala email s odkazem na článek. Asi se jí nelíbil :D

      Vymazat
  7. Také spolupracuji s několika společnostmi, ale převážně kosmetickými. Nikdy se mi ale nestalo, že by po mě chtěli jen chválu. Spíš naopak, chtěli skutečně objektivní hodnocení, i negativní. je to pro ně totiž také dobrá zpětná vazba, co zlepšit. Jelikož ale většinou zkouším přírodní kosmetiku, s negativními zkušenostmi jsem se moc nesetkala, spíš to bylo mojí vinou, že jsem si pořádně nepřečetla použití a sama jsem ho neuměla použít. Proto ty výtky, ale to jsou vesměs drobnosti :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No právě, takhle by to mělo být všude, pokud chtějí spolupracovat tak by to mělo taky trošku vypadat :)

      Vymazat
  8. Outfit bol naozaj krásny. A článok ma celkom pobavil. :D V tom máš naozaj pravdu. Prečo by sme mali chváliť niečo čo nám v skutočnosti nevyhovuje? :D

    Ann´s Life

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že ses pobavila :D
      Děkuju moc! :)

      Vymazat
  9. Článek na e-shop si sepsala skvěle a moc dobře se četl, ale škoda té celé komedie kolem. No rozhodně bych sedm stovek za takový kus nedala, ale je to velká škoda. Podle všeho, jak ty píšeš, tak odhaduji, že oblečení je z velmi známého velkého řetězce a tam se dá koupit za pár šupů.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) kdoví, myslím že je to víc než možné :)

      Vymazat
  10. Tyjo, tak to jsem teda fakt překvapená. Já s e-shopem spolupracuji a zatím jsem s nimi neměla žádný problém a ani po mě nechtěli další fotky nebo něco nestandardního. A to už mám asi 4 kousek a i s kvalitou jsem spokojená. Třeba jsem tedy zrovna měla štěstí. Pokud by se mi ale něco nelíbilo, tak bych samozřejmě nepsala pozitivní recenzi. Každopádně jsem ráda, že jsem si tvůj článek přečetla a že sdílí své zkušenosti. BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to koukám docela. Ale je fajn, že alespoň tobě vyhovují :)

      Vymazat
  11. Moc pěkné fotky :) Přítelovi se povedly :) A ta komedie kolem zboží je vážně šílená :) No a dostává mě i ten rozdíl mezi jednotlivými svetříky :) Ale na fotkách vypadá pěkně i když tu cenu bych za něj nedala :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano, bohužel já už bych do toho nešla :)

      Vymazat
  12. Very nice post!
    I follow your blog, please follow me back! ❤
    Dreaming of fashion and beauty

    OdpovědětVymazat
  13. Tiež som mala spoluprácu s Manzara a začiatok bol totožný.... tovar mi prišiel dosť neskoro a dokonca namiesto mojej veľkosti XS (ktorú som im prízvukovala) mi prišlo XL (!!!!) :D, šaty som vrátila a ďalšiu spoluprácu som už s nimi nechela, kedže to bolo celé moc zdĺhavé ... tiež mi písali, že ak napíšem peknú recenziu pošlú mi ešte nejakú vec, ale fakt ďakujem, radšej nie :-)

    ❤ xx

    Simona | l i v e i n f o x w o r l d

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Achjo :D já už ani nevím, co na to říct :D že se nás ozve "až tolik" se stejným problémem jsem nečekal ikdyž se tomu teda vůbec nedivím :) :D

      Vymazat
  14. Náhodou se přítelovi celkem povedly! :D A jinak pro mě vede upřímnost :) Také kdyby jsi to vychválila a bylo to špatné zboží a někdo si to koupil, tak by jsi mohla ztratit důvěryhodnost čtenářů, tak si myslím, že ne nejlepší být v prvé řadě upřímný :) a navíc, špatná reklama taky reklama :D :D :D

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  15. Už som s pár spoločnosťami a obchodmi spolupracovala ale zatiaľ to vždy prebiehalo bez problémov. Nikdy mi nikto nič nediktoval. Svoje články a recenzie na blogu píšem podľa toho ako to cítim. Ak mi niečo nesadne tak to proste napíšem tak ako to je. Nechápem prečo by som mala klamať. Zbytočne by som niečo chválila čo mne samej nesadlo a napríklad to aj hneď putovalo do koša. Aj ja sama sa inšpirujem na nákup od iných blogeriek a dosť by ma naštvalo keby som si niečo podľa nich kúpila a potom by som prišla nato, že to nie je také ako to oni recenzovali.

    Suesanqa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mělo by to tak být no, ale nejednou jsem viděla, nebo to tak alespoň působilo, že spousta lidí má pocit, že si nemůže dovolit napsat negativní postřehy jen kvůli tomu, že věc dostaly :)

      Vymazat
  16. Proto spolupracuji se Zootem a tohle se mi v životě nestane... Ono totiž tyhle pochybné e-shopy není tak těžké odhalit. Už když jsi psala, že to trvalo déle jak 3-5 dní, tak mi bylo uplně jasný, že to jsou hadry z Alli, kde je koupíš o 90 % levněji. :D Ale tak alespoň jsi se pro příště poučila. :-) Jestli můžu doporučit, tak nejlepší je oslovovat z vlastní iniciativy značky, které máš ráda a znáš je a tím pádem se Ti budou i lépe propagovat. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tyjo tak spolupráci se zootem docela závidím :D to je mi jasné, ale bohužel je mi to takové "blbé" nebo nevím, ale asi bych se jim takto sama od sebe "nevnucovala" :)

      Vymazat
  17. Tenhle eshop popravdě vůbec neznám a jsem ráda :D. Mamka ten první cardigan má od známé a jako kvalita je fakt příšerná a cardigan to opravdu není. Popravdě nemám ráda lidi, co mají více odběratelů a propragují něco pozitivně, protože to dostali za to zaplaceno nebo zadarmo.

    http://shardofdreams.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Záleží asi i kde ho známá kupovala. Bohužel v tomhle případě to fakt bylo o dost kvalitnější v tom horším stavu. Jak říkáš :)

      Vymazat
  18. wow!!! Máš u mňa 100 bodov za to, že otvorene o zlej spolupráci hovoríš. Nemala by si záujem o nej napísať do našej skupinky pre blogerov? Píšeme si tam presne takéto veci, aby sme sa vyhli zlým spoluprácam.. https://www.facebook.com/groups/1059640624093506/
    mňa táto firma kontaktovala tiež, no žiadala som honorár a keďže neboli ochotní naň pristúpiť, tak som spoluprácu zrušila a po tvojom článku som naozaj rada :(
    Drew's Beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju, vážím si toho :) ano ano už jsem psala. Párkrát se o něčem v podobných skupinkách zmíním a ikdyž tuhle znám, v tu chvíli mě to nenapadlo bohużel :D tak alespoň s týdenním spožděním :D
      Fakt koukám, že tahle firma je katastrofa snad ve všech ohledech. Pokud nejsou schopní dodržet bez komplikací i spolupráci ve stylu "pošleme a napíšeš" tak se nedivím, že spolupráci za honorář neschválili už tuplem :)

      Vymazat
  19. pekná úprimná recenzia, ktorá stojí za to! a presne ako píšeš ty aj EL - netreba nasilu písať niečo, čo sa nestotožňuje s folozofiou tvojho blogu! je to recenzia, tá má byť objektívna a pravdivá bez ohľadu na to, či si produkt dostala zadarmo... tak celkom zadarmo to nie je. človek, ktorí píše pre internetové časopisy a stránky, dostáva v priemere od 10 eúr + financie za každá jeden odkaz na stránku, tie sa pohybujú od 5 eúr za jeden. ak sú to reklamné články, ich normálna cena dokáže vyrásť aj na 150 eúr a viac... takže tvoj 30 eurový sveter, ktorého výrobna a dovozná cena nepresiahne hodnotu 10 eúr, je pre nich nič. blogeri sú pre obchody reklama zadarmo, takže úprimná recenzia je v tomto prípade rozhodne na mieste :).

    THE WORLD BY KEJMY | CHRISTMAS GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. inak, ešte som chcela dodať, že na takéto skúsenosti je super táto skupina na FB, kde blogérky zdieľajú svoje skúsenosti so spoluprácami, tak svoj článok tam tiež môžeš hodiť ;).

      Vymazat
  20. Ten svetrík som si objednala cez jeden čínsky e-shop asi dva roky dozadu za účelom spolupráce :) Takže už asi vieme, odkiaľ pochádza, haha :D

    OdpovědětVymazat
  21. Náhodou to přítel nafotil moc dobře. To kdybys viděla jak to fotím já s přítelem, jak mu ukazuji co kde má vyfotit :D Tak to jsem ráda, že jsem zatím všechny spolupráce měla bez problémů a nemusela se takhle nervovat. Každopádně každá zkušenost je dobrá a třeba už na tebe čekají jen ty dobré :) A outfit máš moc pěkný :)
    Inspiration by Linda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to mám úplně stejně právě :D díky bohu je to i tak použitelný ikdyž kolem něho skáču a kontroluju každý cvak :D
      Snad ano, moc děkuju :)

      Vymazat
  22. Líbí se mi, jak jste článek pěkně napsala podle pravdy. Outfit se mi líbí, fotky také!

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za milé komentáře :)

Translate

Oblíbené články

Vyhledat na blogu